Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Weekendtilbud på iPhone 4S

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Hedegaard:

Ja det er formentlig et godt tilbud.

Men nu er det telia som giver tilbudet, og det får mig til at stoppe op...

Hele min familie har haft telia på et eller andet tidspunkt, men har efterfølgende svoret aldrig igen.

Grundene til det er bl.a:

1. Dårlig service
  2. Dårlig service
  3. Dårlig service
  4. Dårlig dækning

Jeg er helt enig i det Martin siger. Jeg har også haft dårlige oplevelser med telia, og jeg vil ikke anbefale nogle at gå til telia.

Skal jeg anbefale nogle - så er det telenor.

1. God service (Deres support ligger seriøst på det sted, ingen andre kan nå)!

2. God dækning

3. Gode tilbud

------------------------------------------

Deres 4Everything abonnenter koster også en del. Så på en måde sparer man ikke noget ved at købe en iphone hos dem

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:47

Jeg er så glad for Bibob konceptet at jeg køber mine iPhones uden abonnement. Det helvede skal jeg ikke drages ind i.

Min kæreste har lige købt en iPhone 4 her og ugen efter var den på tilbud til halv pris. (hun blev ikke sur, men sagde "men tænk hvis jeg skulle have ventet en uge til så ville jeg ikke have de 200 billeder som jeg har taget nu". Smile

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 12:53

bulldesign.dk:
God dækning

Samme dækning som telia

bulldesign.dk:
Deres 4Everything abonnenter koster også en del. Så på en måde sparer man ikke noget ved at købe en iphone hos dem

Da købsprisen på iPhone 4S 16 GB er dyrere hos Telenor, så er Telia en hel del billigere med den samlede mindstepris i 6 måneder, hvis du vælger et tilsvarende abonnement hos Telenor.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 12:56

Det kan godt være de har samme dækæning som telia, men på det tidspunkt hvor jeg havde telia var deres dækning ikke lige det bedste.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:02

bulldesign.dk:

Det kan godt være de har samme dækæning som telia, men på det tidspunkt hvor jeg havde telia var deres dækning ikke lige det bedste.

Sikkert derfor de har indlidt samarbejdet, da begge selskaber havde nogle huller rundt omkring Smile

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:05

Jeg tror at alle teleselskaber har tidligere kunder, der kan fortælle negative oplevelser omkring deres kundeforhold.

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:10

Martin Jensen:
Ps. Ingen af deres abonnomenter kan slå Telenor ( Dobbeltdeal ) 285,- pr. måned INKL. ALT!

Det er korrekt!

I december sidste år kunne man bestille dette abonnement for 280,- kr. uden at være "dobbeltkunde", men prisen er siden steget til 400,- kr./md.

Jeg anbefalede også dengang Telenor til alle, der havde en mobilregning over 280,- kr. månedligt og senere 380,- kr. månedligt Smile

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 13:28

Nicolaj Thomasen:

Med dårlig service mener du kundeservice ikke? Jeg tror ikke du kan finde et teleselskab, der kan sige sig fri for kunder, der har haft dårlige oplevelser med deres kundeservice. Man henvender sig jo som regel kun når der er et problem og ofte sidder der bare en folk unge mennesker, der er ansat til at sende problemet videre og ikke selv er kompetente nok til at give et svar eller løse problemstillingen.

Ikke helt enig. Der findes såkaldte MVNO'er der netop har fokus på god og venlig support. Jeg er f.eks kunde hos Sonomio. Et lille teleselskab, hvor telefoni koster lidt mere end hos konkurrenterne, men hvor supporten bare er i orden. De kører på TDCs netværk.

Har tidligere været kunde hos bl.a. 3 og Telia. 3 har dårlig dækning så snart man bare kommer lidt ud på landet. Telia er dårligt kundeservice mæssigt. 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 14:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nå, men jeg synes det er et godt tilbud :o)

Jeg har været kunde hos Telia i mange år, og har ingen problemer med dårlig service eller dårlig dækning.

iPhone tilbuddet er godt, og det samme er abonnementet.

Fri sms og mms
Fri opkald til Telia mobilnumre Dvs. over 1 mio numre uden cut-off, men helt ubegrænset tale
Fri opkald til fastnet. Dvs. over 2,5 mio numre uden cut-off, men helt ubegrænset tale
12 timers taletid til andre numre end ovenstående
10 GB data
Danske priser i Sverige, Norge, Finland, Estland, Letland og Litauen
Forsikring af mobiltelefon, med 0 kr. i selvrisiko så længe man har abonnementet, eller til man har haft en skade, hvor forsikringen "indløses"

Alene forsikring af telefonen på de vilkår, har en ret høj værdi. Typsik koster disse ca. 1.000 kr. i "ren handel", og med en selvrisiko på 200 - 500 kr. når skaden sker. Så at få den til 0 kr. er nu ikke helt dumt, og noget rigtigt mange kunder har haft glæde af gennem tiden.

Jeg har igennem en hel del år forhandlet teleabonnementer, og kender om nogen til den service man får hos de forskellige selskaber. Og det er bestemt ikke mit indtryk, at Telia er hverken bedre eller værre, end de andre.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:03

Godt tilbud, Nicolaj. Mange tak.

Jeg har Telia i mange år, aldrig haft problemer med regninger, service eller dækning.

Venlig hilsen
Ole 

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)