Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Returret - porto

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Så får du pakken retur uden øvrige omkostninger. Så hvad er problemet?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ole Thorup:
Så får du pakken retur uden øvrige omkostninger. Så hvad er problemet?

Sandsynligvis at pakken så skal sendes igen, med de omkostninger det har :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:

Ole Thorup:
Så får du pakken retur uden øvrige omkostninger. Så hvad er problemet?

Sandsynligvis at pakken så skal sendes igen, med de omkostninger det har :o)

Lige præcis :)

Og det er jo tilbage til den her problemstilling man har med kunder - kunden laver fejl, sælger betaler :(

Problemet er ikke stort, og vi giver også kunden ret - men det er mere hvad man må og ikke må.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Men at sende igen er jo ikke et "må" problem. Det må man jo godt og har dermed også en dokumenteret udgift på det.

Jeg forstod indlægget som at trådstarter ville godskrive kunden en omkostning til returnering ( = betale mere tilbage end oprindelig betalt). Den går jo ikke ud fra en regnskabmæssig synsvinkel, da der ikke findes et omkostningsbilag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Skovsende:
Og det er jo tilbage til den her problemstilling man har med kunder - kunden laver fejl, sælger betaler

Problemet er ikke stort, og vi giver også kunden ret - men det er mere hvad man må og ikke må.

Hvis du får pakken retur pga. forkert adresse og derefter har kontakt til kunden, som oplyser den rigtige adresse, så har du en fornyet omkostning til at sende pakken, som jeg vil mene, at du kan vælge at lade kunden betale.

Om du så vil lade kunden betale for en fornyet udsendelse må du selv afgøre, og det skal vel også stå i relation til varens pris, fordi alternativet jo kan være, at kunden så vælger at fortryde købet, med det resultat at du ikke får et salgSmile

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)