Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris og Ros

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Mange tak for din kritik. Er glad for den. Det giver mig mulighed for at rette det. Kunne godt være at jeg skulle skrive lidt mere om min historie og gøre det lidt tydligere hvem der står bag webshoppen, men når jeg ser på mine besøgendes gang på siden, er det ikke fordi der er vildt mange der er kommet forbi "om os" siden.

Kan jeg også få dig til at komme med nogle eksempler på hvad for slåfejl der er. Når man selv har skrevet teksten bliver man ofte blind over for de fejl der er.

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 14:51
Dato: 15-05-2007 14:34:33 Forfatter: Morols Hej

Kan jeg også få dig til at komme med nogle eksempler på hvad for slåfejl der er. Når man selv har skrevet teksten bliver man ofte blind over for de fejl der er.

Jo, kender det godt, så lige et par steder, jeg kunne finde lige nu:

Under varen powerball max skriver du "udgaven" som "udegaven"

Og under står der (skal vel bare være "medfører" og ingen "til")
Misbrug:
Misbrug af Fitty.dk medføre til politianmeldelse.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Tilmeldt 22. May 06
Indlæg ialt: 177
Skrevet kl. 15:09
Hejsa

Jeg er altså helt enig i at der må flere vare i butikken før der kommer flere kunder, jeg har aldrig været i nogen butik der har så lidt vare, og vil også hurtigt smutte igen hvis jeg kommer der, måske vil det værre en ide at oprette nogle vare med lidt længre leveringstid, og som du så kan nå at skaffe hjem, det vil give dig lidt større udvalg.

Jeg mener også at forsidens beklagelser over at der ikke er flere vare i butikken skal væk. lig heller nogle vare over på siden så kunderne kan se hvad du kan tilbyde.

Held & lykke

Mvh Allan

VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)