Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Outsource linkbuilding via f.eks. odesk.com til udlandet...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg overvejer at outsource min linkbuilding via www.odesk.com til f.eks. Filipinerne, hvor man kan få linkbuilding til ca. 15 $ i timen... Men er det noget værd og er det noget folk kan anbefale... Giver linkbuilding fra engelsksprogede sider nok til at det er pengene værd...

Jeg er i forvejen på et sindsygt stramt budget og har pt. ikke råd til at få en dansker til at linkbuilde for mig.

Jeg vil rigtig gerne høre folks erfaringer og oplevelser med at outsource linkbuilding til udlandet...

Det skal lige nævnes at jeg kører et dansk website.

-Marc

På udkig efter en ny damprenser ?

Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 197
Fra  JSK MEDIA Skrevet kl. 07:57

Jeg kigger lige med her.......

Spar op til 70% på din flytning igennem os - Flytbilligst.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 08:32
$15 koster det slet ikke. Du kan få folk der er ganske udmærkede til engelsk for $3 i timen. Anbefaler du hører "nørdernes" podcast om netop outsourcing (Mikael Rieck & Søren Risager).

/Anders
Fra Lausanne
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 600
Fra  Sundhedslex.dk Skrevet kl. 08:32

Sandsynligheden for at du spilder dine penge, er meget stor, hvis du vælger at lave links på den måde. I værste fald kan du endda risikere, at det er skadeligt for din hjemmeside. Grunden hertil er primært to ting;

1. Folk der annoncerer billig linkbuilding (også selvom det er i andre lande, hvor lønnen er lavere) har en tendens til at lave links på de samme crappy hjemmesider

2. Det kan virke mærkeligt for Google, at du pludselig begynder at få en masse links udelukkende fra engelsksprogede crap-sider

Selvfølgelig kan man finde folk i udlandet, der kan leverere kvalitetslinks billigere end de danske SEO-folk, men der er bare langt imellem snapsene.

Fra Oslo
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 09:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Outsourcing af eksempelvis linkbuilding kan være en udemærket løsning, hvis man vel og mærke bruger det rigtigt! Der findes mange gode kompetencer, især på Filippinerne.

Der hvor vi bruger outsourcet arbejdskraft er dog aldrig på opbygning af vigtige links til selve "target" siden, men derimod på de mere trivielle og tidskrævende opgaver som ikke kan følges direkte tilbage. F.eks. på opbygning af 2. lags link på 2.0 websites hvis formål bare er at få indekseret vores primære links, kan det være en stor tidsbesparelse at udlicitere det til eksempelvis Filippinerne.

Det er vigtigt at træne og vejlede sine "medarbejdere" grundigt, ligesom man ville gøre i en hver anden virksomhed her hjemme, og ikke bare kaste dem uinstruerede ud i projektet og forvente at tingene bliver gjort som man gerne vil have det. Til det formål bruger vi altid "jing". Her kan vi optage hvad vi gør på skærmen og sende det til freelanceren med beskeden "Det er sådan vi vil have det gjort" Det fungerer rigtig godt og minimerer risikoen for misforståelser på grund af sproglige barrierer.

Odesk er et rigtigt godt sted at lede efter kvalificeret arbejdskraft fra hele verden. Med hensyn til prisen er vores erfaring at du skal tilbyde ca. 5$ i timen for at tiltrække folk med rimelige kompetencer.

Det er ikke altid problemfrit at outsource, men det er helt sikkert altid både sjovt og spændende!

Hilsen Gina

Akitao Artikel Database - Gratis reklame til din virksomhed!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:29

Hej Marc,

Pas på med at have fokus på pris.

$3,$5,$10 du aner jo ikke hvor effektive folk er.

Vi har mange års erfaring med outsouring hos "outsourcers.dk".

Som med så meget andet gælder det om at finde de rigtige folk. Skal du linkbuilde så skal de jo helst kende til dit emne (og sprog).

Hvis du ønsker sparring er du velkommen til at kontakte undertegnede.

Mange hilsner

David

MD Outsourcers.dk

Full service digitale løsninger; dansk kvalitet – offshore priser

Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 13:30

Er meget enig med Gina. Hemmeligheden bag at få f.eks. Filippinere til at skaffe dig gode links, handler udelukkende om at du får dem uddannet ordentligt. Er de dygtige til engelsk og er du dygtig nok til at forklare (og kontrollere) hvad og hvordan de skal gøre, så er der meget at hente.

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 19:13

Det er en gammel tråd Mikael, men jeg er enig Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)