Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan med Agera.dk ?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tusind tak for jeres ros og forbedringsforslag til sitet. Det sætter vi stor pris på!

Og ja - grunden til at vi kører med max 3 tilbud er for at beskytte virksomhederne. Kommer der flere ukontrollerede bud vil værdien for vores leverandører selvsagt blive forringet.

Det er jo ikke tre fuldstændigt tilfældige virksomheder, man får tilbud af, men derimod kun virksomheder som matcher de ønsker som forespørgeren har. Dermed kan man nemt sammenligne virksomhederne på de parametre, de præsenterer i tilbuddet.

Rigtig god weekend! :-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:55

Peter - Revisor:

Hej Martin Thorborg &Co.

Tillykke med det sidste nye skud på stammen i Amino familien.

Fantatisk stykke værktøj...som vi fra start af har brugt i stor udstrækning som leverandør.

Det eneste man kan frygte er, at det vil være en alvorlig konkurrent til Amino-freelancer, som stille

og roligt vil dø hen.

Dog vil jeg mene, at Agera.dk er betydelig mere seriøs end Amino-freelancer...i det det er relle

opgaver, som tilbydes på Agera.dk.

Super tiltag.Yes

Rigtig god og proffessionel support vi har fået fra medarbejderne i Agera.dk trods begynderfejl mv.,

som dog blev løst hurtigt af teamet.

Hej Peter

Undskyld sent svar, men sidder i en autocamper i New Zealand og prøver at slappe lidt af :-)
Hvad angår opgaver på Freelancer, så vil det nok tynde lidt ud i de kategorier vi begynder at arbejde med, altså Revisor til en start. Men de mere komplekse tilbud for Webdesign og meget andet, så egner freelancer sig nok bedre.

Du skal have tak for din ros og opbakning, den betyder meget for os.

De bedste hilsner

Martin

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 23:55

Morten Madsen:

Ja, det virker til at være et meget seriøst og godt projekt! Jeg synes det er super fedt at lave noget som giver vækst, og giver folk arbejde. Fantastisk initiativ.

Det eneste jeg synes er lidt.. useriøs ved siden, er denne:

Men hey, jeg er ikke selv designer, så jeg aner ikke noget om det, men for mig virker det bare overordentligt falsk med sådan et billede.

Igen - tillykke med det Martin og co. !!

Med Venlig Hilsen
Morten

Rigtig god feedback Morten. Som firma er det vigtigt at være autentisk og i øjenhøjde med sine kunder og leverandører. Kan se at Martin fra Agera nu har fået Anna ind på forsiden. Vores kundeservice med Anna og Josefine i spidsen gør det rigtigt godt i dagligdagen så helt oplagt at vi også bruger det visuelt.

Tilmeldt 26. Jan 12
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 01:58

Frisch:

Morten Madsen:

Ja, det virker til at være et meget seriøst og godt projekt! Jeg synes det er super fedt at lave noget som giver vækst, og giver folk arbejde. Fantastisk initiativ.

Det eneste jeg synes er lidt.. useriøs ved siden, er denne:

Men hey, jeg er ikke selv designer, så jeg aner ikke noget om det, men for mig virker det bare overordentligt falsk med sådan et billede.

Igen - tillykke med det Martin og co. !!

Med Venlig Hilsen
Morten

Rigtig god feedback Morten. Som firma er det vigtigt at være autentisk og i øjenhøjde med sine kunder og leverandører. Kan se at Martin fra Agera nu har fået Anna ind på forsiden. Vores kundeservice med Anna og Josefine i spidsen gør det rigtigt godt i dagligdagen så helt oplagt at vi også bruger det visuelt.

Jeg er helt sikker på det har været hans overbevisning at I havde fundet et eller andet corporate-shit billede og købt det, som så mange andre [Og derfor virker useriøst. Men fedt at se at I rent faktisk har fået lavet et rigtigt billede af en medarbejder. Dog meget svært at se, da hun ligner en model der for første gang sidder med et headset :)

EDIT 5 minutter efter: Ja, så lærer jeg endnu engang at jeg skal checke tingene igennem før jeg vælger at skrive. Men. Så tog jeg nok alligevel ikke helt fejl med hensyn til kvinden på billedet. 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)