Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har købt domæne, hvad nu?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey...

Velkommen til internet! :)

Kasper har fat i den lange ende, så hold dig lidt til ham.

Et domæne er alene navnet på din hjemmeside, det følger sandsynligvis med til det du har købt på One - er du i tvivl, så skriv hvad du har købt herinde, så kan vi nok forklare hvad du har betalt for . :)

Dernæst skal du have sat din hjemmeside op. En hjemmeside består af en masse sider - såkaldte html-sider. Før i tiden lavede man en side , for hver side hjemmesiden bestod af, men idag bruger man ofte CMS-systmer, der i princippet er et system der indeholder din hjemesode. Et  populært og simpelt CMS er wordpress - det kan du sikkert installere, gennem ONE, med et enkelt klik.

Når Wordpress er installeret skal det sættes op, og det er her dit første arbejde kommer ind - find ud af hvordan dit site skal se ud.

Herefter er det at begynde at blogge - når du har mere end 10 reelle indlæg, kan du begynde at kigge hos google efter deres adsense-system.

Vent med SEO, vent med at kig hos andre affiliates end google, vent med at køb adwords, vent med linkbuilding eller hvad du nu kan finde på. Sæt dit site op, og begynd at blog...og se så om du kan holde dampen oppe. At være konsistent i sine skriverier, er faktisk det som de fleste dør på, så test dig selv, før du begynder at optimere og tænke vildt ov voldomt,

Tilmeldt 16. Oct 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 20:44
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person
Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 20:58

Du skal begynde at tjekke konkurrencen på de forskellige søgeord som du vil tjene penge på. Du kan tjekke denne konkurrencen ved bruge af Google Keywords.

Begynde at bruge affiliate i dine første indlæg, skulle ikke være noget problem, men husk ikke at overbooke dine indlæg. Skriv et indlæg om dagen, dette giver mere trafik da din hjemmeside vil komme på disse opdateringssider hver dag.

Tilføj reklamer i dine sidebars, evt i top højre hjørne af dit indlæg. Du kan finde disse reklamer på euroads.dk/tradedoubler.dk og mange andre.

Læs omkring SEO optimere i mange af de indlæg her på amino.dk.

Opbyg et sitemap.xml, hvis du bruger wordpress, så findes der masser af addons til dette. XML sitemaps hjælper søgemaskinerne til at finde dig.

Tilføj din hjemmeside til forskellige linkkataloger, disse findes nemt her på amino.dk :)

Rigtig god arbejdsproces med at komme på det store netværk :)

Hilsen Kevin Hansen :)

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 21:15

Kevin - jeg er totalt uenig i dit indlæg. Indifferent

1) SEO er først interessant, når man har et site af en vis værdi - er det en blog, kræver det mere end 3 indlæg, og så går man død. Det her er hans første site, måske det er interessant at finde ud af om man kan levere content, inden man begynder at rode med optiering.

2) euroads/tradedoubler er begge systemer, der har meget lav konvertering, fordi du som regel skal lave et reelt salg, før du får penge. Desuden skal du følge din reklamer op, da de kører som kampagner, hvilket betyder du får vedlighold af et site, som ingen besøgene har. Google adsense er meget enkelt at sætte op, og det passer sig selv - hvis man så formår at trække mere end 1.000 sidevisninger dagligt på et tidspunkt, så kan man begynde at finde affiliates der er mere optimale - indtil da er det spild af tid.

3) Linkkataloger er latterlige, og er udråbt som i bedste fald ligegyldige, i værste fald deciderede skadelige. Linkbuilding er ikke interessant, før man har et site der har noget at byde på. Hvis det er for at google skal opdage en, kan man opdatere sin profil herinde, og måske smide et indlæg, eller man kan tilmelde sig gennem webmastertools. Hvis man får en størrelse så man har noget at byde på, er det langt mere værdigfuldt at få indgående links fra rigtige sites, der omhandler de samme emner som dit site omhandler.

Kaster man sig som 13 årig over denne her opgave, så synes jeg det er flot - men starter man med din guide, er sandsynligheden for man går død ca 98%, mod den almindelige dødsrate på 80%. Man får lavet en masse arbejde, som er spildte kræfter istedet for at ligge energi der hvor det giver mening - du ved nok...det der med content.

Just my 5 cents...

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 21:24

M_Munksgaard:
1) SEO er først interessant, når man har et site af en vis værdi - er det en blog, kræver det mere end 3 indlæg, og så går man død. Det her er hans første site, måske det er interessant at finde ud af om man kan levere content, inden man begynder at rode med optiering.

SEO er bestemt ikke noget der sker på en dag. Hvis han ved allerede første indlæg begynder med at tænke på dette, slipper han for en masse arbejder senere i processen. Hvis han holder sig på 1 indlæg om dagen af god kvalitet, og om 15 dage = 15 indlæg nedtrapper, så begynder han med at få god trafik med en del indhold, ved dette vil jeg også mene at han har fundet ud af om han kan levere noget godt content. 

M_Munksgaard:
2) euroads/tradedoubler er begge systemer, der har meget lav konvertering, fordi du som regel skal lave et reelt salg, før du får penge. Desuden skal du følge din reklamer op, da de kører som kampagner, hvilket betyder du får vedlighold af et site, som ingen besøgene har. Google adsense er meget enkelt at sætte op, og det passer sig selv - hvis man så formår at trække mere end 1.000 sidevisninger dagligt på et tidspunkt, så kan man begynde at finde affiliates der er mere optimale - indtil da er det spild af tid.

Nu gav jeg også blot 2 eksempler. Men du kan ikke bruge Adsense hvis du ønsker at linke til noget i hans indlæg, dette kunne være han skriver om converse, så er det en praktisk måde at tjene penge, ved at tilføje et link, til eksempelvis en sammenligningsside, og disse kan han finde link til på lignende affiliate sider. Reklamer i sidebar kan han sagtens bruge adsense, men han skal dog først have en god side, før at google vil acceptere ham.

M_Munksgaard:
3) Linkkataloger er latterlige, og er udråbt som i bedste fald ligegyldige, i værste fald deciderede skadelige. Linkbuilding er ikke interessant, før man har et site der har noget at byde på. Hvis det er for at google skal opdage en, kan man opdatere sin profil herinde, og måske smide et indlæg, eller man kan tilmelde sig gennem webmastertools. Hvis man får en størrelse så man har noget at byde på, er det langt mere værdigfuldt at få indgående links fra rigtige sites, der omhandler de samme emner som dit site omhandler.

Har læst meget om linkkataloger, og ja man siger de ligegyldige, men jeg vil mene at selv om der er mening om dette, så kan det aldrig være en ulempe at få nogle backlinks, altså så er det ikke spildt arbejde.

M_Munksgaard:
Kaster man sig som 13 årig over denne her opgave, så synes jeg det er flot - men starter man med din guide, er sandsynligheden for man går død ca 98%, mod den almindelige dødsrate på 80%. Man får lavet en masse arbejde, som er spildte kræfter istedet for at ligge energi der hvor det giver mening - du ved nok...det der med content.

Er jeg ikke enig i. Ingen SEO, ingen læsere, ingen indtjening. Ja så kan han have en blog som os fra amino læser, men hvis han vil have mange flere, så skal han også ud på det større netværk.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 21:48

Kevin...du misser min pointe!

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)