jeg driver min virksomhed hjemme fra min privat adresse til at starte med, og når den blomstrer er min tanke at få en lille forretning i Hundested hovedgade hvor jeg er bosiddende tæt på håber der er nogle der kan give nogle gode ideer. jeg er uddannet kosmetolog & Massør |
Hej Annette.
Jeg ville foreslå følgende til virksomheder:
Du ved hvor lang tid en standard behandling tager og hvad du normalt tager for det.
Så regner du ud hvor mange du kan nå at give en behandling inden for tidsrummet (inkl. indregning af pauser) Så oplyser du virksomheden hvor mange der kan skrive sig op til en behandling, den dag du evt. kommer forbi.
Så ville jeg gøre følgende:
Tilbyd virksomheden en fast rabat pr. behandling og tilbyd evt. at komme gratis ud på virksomheden, hvis den ligger inden for en radius af x km (fastsætter du selv)
Derudvover ville jeg tilbyde en rabatordning til de ansatte der er tilknyttet virksomheden, så at de kan kigge forbi og få en behandling hos dig (hvis den dag du kigger forbi ikke passer dem - eller dagen er helt booket op) og få behandlingen til virksomhedens rabatpris.
For at finde virksomheder der gerne vil gøre lidt ekstra for deres ansattes sundhed, kunne du evt. tage kontakt til firmaer der tilbyder "firma frugtordninger" og høre om de vil lægge din folder i frugtkassen?
Lav også gerne en folder om "tøseaften" for de ansatte. En kvindeaften med rabat på voksbehandling eller lignende. Hvor de får rabat på behandlinger hvis de bare de samler x antal kvinder.
Bare et par idéer. Håber det kunne give lidt inspiration.
Søs