Nu var der lige endnu en SEO "ekspert" der kontaktede mig pr. telefon for at hjælpe mig med bedre placeringer for min online slikbutik . Jeg spurgte ham hvad præcis han kunne hjælpe med, når jeg nu allerede ligger nr. 1 på side 1 - på stort set alle de søgeord/sætninger jeg bruger ? Nå med det havde han da ikke lige ulejliget sig med at undersøge - så heller ringe op og spilde både hans egen og min tid Jeg har intet imod telefonsælgere, jeg benytter skam selv at ringe ud fra tid til anden - men gør nu dig selv - og ikke mindst kunden den tjeneste at checke lidt op først. Ikke mange gider telefonsælgere - og slet ingen gider uforberedte telefonsælgere. I din forberedelse bør skriftligt materiale også indgå, så du kan sende dette pr. mail såsnart det efterspørges. Alt for ofte tilbydes jeg ( muligvis ) gode tilbud, men "desværre" har de det ikke lige på skrift. Blot et par råd herfra - super dag .
|
man kan altid forbedre sig selv om man ligger nummer 1 , jeg ligger nummer 1 med stort set alle strip og stripper ord
jeg vil gerne forbedre min side så den også ligger kan tage 2 og 3 pladsen med mere , det burde han havde sagt , hvordan han kunne levere jo når har taget første pladsen er nummer 2 og 3 og pladsen svære tit og få oveni med de er værd at få da man ses mere .
Derfor forbedre man sin side altid mod nye mål og derved lader man den bedste side vinde og derfor skal man altid gøre det bedre og aldrig stoppe med at forbedre ens side og man skal aldrig være tilfreds for der er altid noget der kan gøres bedre
dog hader jeg også telefon sælger der prøver sælge en noget værdiløst som reglen vis skal bruge en søgeord optimering ekspert kontakter man person selv og man finder dem på google for det er vel den søgemaskine de optimere en imod