Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gør nu forarbejdet ordentligt - inden du kontakter kunden.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Mala:

Det skulle vel aldrig være Tlia?

Ja, Telia er rigtig irriterende. Men må jo betale sig for dem, at bruge Callcentre i det omfang de gør. Bliver ringet op MINDST 2 gange hver eneste måned af nye håbefulde "sælgere" som også vil spare mig for en frygtelig masse penge.

Jeg kunne måske acceptere det hvis det virkelig var nogle Telia-ansatte, der kontaktede mig, men den linde strøm af unge mennesker fra callcentre, der ringer mig op næsten hver uge, gør at jeg har taget den beslutning at jeg aldrig nogensinde vil være kunde hos netop Telia, uanset alle de "fantastiske " besparelser jeg eller vil kunne få.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 16:25

Ham har jeg med garanti også mødt, han ville også sælge SEO og da jeg fortalte ham at jeg faktisk selv arbejdede med SEO virkede det ikke til at afskrække ham. Jeg skulle da stadig have en SEO løsning fra dem:) Plus point til sælgerens vedholdenhed dog!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:33

Erik Hamre:

Ham har jeg med garanti også mødt, han ville også sælge SEO og da jeg fortalte ham at jeg faktisk selv arbejdede med SEO virkede det ikke til at afskrække ham. Jeg skulle da stadig have en SEO løsning fra dem:) Plus point til sælgerens vedholdenhed dog!

He he. Ja, sej "sælger". Kan være han faktisk ikke vidste hvad han solgte, men bare sidder med en salgsmappe...

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)