Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pointsystem helt dødt. Hjælp!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Jeg har fået en glimrende idé til et koncept, som med sine bedste evner nok skulle havne i et pointsystem for at få fuld potentiale.

Er disse systemer helt døde?
Er det overhovedet muligt, at lave en stabil indtjening?
Har Affiliate netværkene stadig kampagner kørende til pointsites?
I så fald, hvad koster et system?

Alt feedback kan bruges, dette er blot nogle milepæle til, hvad jeg søger fra Jer som eksperter ;)

Dbh.

Nico Landbo 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså jeg er overbevist om at http://www.pointshop.dk/ kører med en god omsætning (uden at have nogen form for insider viden :) )

Dog tror jeg pointsystemerne har haft deres tid. Mener ikke at affiliate siderne tilbyder kampagner til pointsystemer længere. I hvert fald kun i det små.

Jeg ville kaste mig over noget andet.

Håber du kunne bruge svaret til noget.

Held og lykke frem over!

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 23. Dec 10
Indlæg ialt: 108
Skrevet kl. 08:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke så mange kampagner, som må bruges på cashback hjemmesider mere og næsten alle de kampagner der er tilbage er nogle hvor brugeren skal betale for at udgøre et lead.

Pointshop har rigtig mange brugere i flere forskellige lande og har også en del medarbejdere, så jeg går ud fra at de tjener meget godt på det :)


Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig er der penge i det, hvis du gør det rigtigt og har energien til dig.

Som nogle nævner her, så bare se magnus fra pointshop han tjener kassen (ved det for kender ham) og han har mange medarbejdere siddende.

ja ja så ved jeg godt at han åbnede på det rigtige tidspunkt, men laver du et godt produkt og kæmper for det ja så er der penge i det.

Der findes firmaer som udbyder sådan sites på nettet ;-) 

held og lykke med det

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for de fine svar. Jeg er nu allerede blevet meget klogere. Selvom der slet ikke er vækst i dette marked og det nok er mild sagt stagnerende, udover måske for nogle enkelte sites (pointshop etc), tror jeg stadig der kunne være plads og interesse til et site som dette.

Det er et koncept der kræver, at opstarten bliver én by af gangen, ellers bliver det alt for omfattende. Man skal kunne kravle før man kan gå..

Selvom Affiliate netværkene måske skal have en lille provision, burde det stadig kunne give en form for dækningsbidrag.. Mon ikke :)

Et sådan site/system, som jeg skal bruge. Er der nogen der har nogle kontaktpersoner jeg kan købe det hos og evt. ved hvor mange kroner og øre de ligger i?

Dbh.

Nico Landbo 

Tilmeldt 11. Dec 11
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Online bilmagasin BilPress.dk - Biltests, bilnyheder og en masse andet. Kort sagt - Alt om biler!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej MrKK

Ja de vækster med god stil!

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en række udfordringer, blandt andet med falsk data og Anders And leads. Se eksempel fra gratiskondom.dk . PointShop.dk's indtjening er ikke udelukkende baseret på kampagner, men også VIP abonnementer (som de har fået kritik for).

På den lange bane er det kun få kampagner der egner sig til cashback sider, og det begrænser dine indtjenings mulighederne fra den kilde. Typisk kampagner der handler om at samle en masse brugeres mail adresser, som så accepterer at modtage en pokkers masse mails fra mange forskellige virksomheder. 
 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Kan godt se det store problem, men hvad har pointshop gjort for at forhindre disse snydere?

Jeg tænker lidt om der er andre ting, man kan få brugeren til (udover affiliate links), for at tjene pengene ind?
 

Fra København
Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nico Landbo,

Jeg mener ikke, at point /cashback koncepter er døde, derimod handler det om, dels at finde og lave et niche område indenfor disse. Men specielt er det vigtigt, med en optimal og kontinuerlig kvalitets sikring af dine brugere, således, at kvaliteten videre til de respektive netværk og kunder er i orden.

Vi og andre affiliate netværk, har stadig kampagner og surveys, der er tilladte på bl.a. cashback/reward sites. 


Mvh.
SmartResponse
Tobias F. Lund
e-mail: tfl@smartresponse.dk
direkte: +45 60373412.

www.smartresponse.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)