Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor SEO direkte til ens hjemmeside?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:
Synes du skal bruge lidt tid på at sætte dig ind i, hvor mange der rent faktisk aldrig ser resultat nummer 5 på side 1. Der findes heldigvis statistikker på den slags, istedet for gisninger og varm luft.

Har du titel/url til sådan en undersøgelse, kunne godt bruge det til et projekt.

:: HDMI kabel ::

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 10:35

Det er ikke "Alex Westergaard" jeg tager udgangspunkt i, men mit 'freelancer alias/navn" som er AWFreelancer.

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:37

Laust:

Nicolaj Thomasen:
Synes du skal bruge lidt tid på at sætte dig ind i, hvor mange der rent faktisk aldrig ser resultat nummer 5 på side 1. Der findes heldigvis statistikker på den slags, istedet for gisninger og varm luft.

Har du titel/url til sådan en undersøgelse, kunne godt bruge det til et projekt.

Ca. midt på siden her: http://blog.abilitor.dk/emner/brugeradfaerd. Indlægget er godt nok et par år gammelt, men hvis man skal tage det for gode varer, så er der 60% der ser resultatet og 5% der klikker. Men som beskrevet længere oppe i indlægget, så tager AdWords-annoncerne naturligt nok en del klik og visninger fra de organiske resultater. 3 annoncer i toppen vil altså skubbe en 5. plads ned som nummer 8, hvilket betyder at kun 30% ser dig og 4% klikker.

Du skal nok finde noget statistik der er af nyere dato, for der er sket meget siden 2009, f.eks. sitelinks i AdWords annoncer, flere video- og billedresultater, men det er tiltag, der bare gør 5. pladsen endnu mindre værd.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 6. Jan 12
Skrevet kl. 10:38