Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor SEO direkte til ens hjemmeside?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:
Synes du skal bruge lidt tid på at sætte dig ind i, hvor mange der rent faktisk aldrig ser resultat nummer 5 på side 1. Der findes heldigvis statistikker på den slags, istedet for gisninger og varm luft.

Har du titel/url til sådan en undersøgelse, kunne godt bruge det til et projekt.

:: HDMI kabel ::

Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 10:35

Det er ikke "Alex Westergaard" jeg tager udgangspunkt i, men mit 'freelancer alias/navn" som er AWFreelancer.

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:37

Laust:

Nicolaj Thomasen:
Synes du skal bruge lidt tid på at sætte dig ind i, hvor mange der rent faktisk aldrig ser resultat nummer 5 på side 1. Der findes heldigvis statistikker på den slags, istedet for gisninger og varm luft.

Har du titel/url til sådan en undersøgelse, kunne godt bruge det til et projekt.

Ca. midt på siden her: http://blog.abilitor.dk/emner/brugeradfaerd. Indlægget er godt nok et par år gammelt, men hvis man skal tage det for gode varer, så er der 60% der ser resultatet og 5% der klikker. Men som beskrevet længere oppe i indlægget, så tager AdWords-annoncerne naturligt nok en del klik og visninger fra de organiske resultater. 3 annoncer i toppen vil altså skubbe en 5. plads ned som nummer 8, hvilket betyder at kun 30% ser dig og 4% klikker.

Du skal nok finde noget statistik der er af nyere dato, for der er sket meget siden 2009, f.eks. sitelinks i AdWords annoncer, flere video- og billedresultater, men det er tiltag, der bare gør 5. pladsen endnu mindre værd.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 6. Jan 12
Skrevet kl. 10:38

Du har misforstået min tekst. Jeg har på intet tidspunk ville have 'alex westergaard' offentligt i den sammenhæng. Du skal tage udgangspunkt i "AWFreelancer". Grunden til "Alex Westergaard" har nogle lukkede profiler, er på grund af, at jeg i sin tid har været professionel gamer, og har i den sammenhæng lavet en del i mit eget navn.

- Google Buzz eksistere ikke mere, det er blevet fjernet sammen med udgivelsen af Google+ ?

Tilmeldt 6. Jan 12
Skrevet kl. 10:39

Når man har fundet et navn som man kan køre med, uden det er overalt, så gælder det også om at bibeholde dette. F.eks. "AWFreelancer", der er nogle steder på populære steder, hvor jeg også har været nød til at oprette noget, fordi jeg har fremtidige hensigter til siden, og vil sikre mig navnet :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:42

Alex Westergaard:

Det er ikke "Alex Westergaard" jeg tager udgangspunkt i, men mit 'freelancer alias/navn" som er AWFreelancer.

der er kun 407 søgninger på den sammensætning og vis sætter et dine kerne ydelser på som biord findes du ikke hvad er grunden til du ikke bygger interne op mod disse sider vis altså det bruges til brande dine ydelser

407 søgninger i google , det betyder også der er ekstrem lav konkurrence i google på disse ord

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Alex Westergaard:

Du har misforstået min tekst. Jeg har på intet tidspunk ville have 'alex westergaard' offentligt i den sammenhæng. Du skal tage udgangspunkt i "AWFreelancer". Grunden til "Alex Westergaard" har nogle lukkede profiler, er på grund af, at jeg i sin tid har været professionel gamer, og har i den sammenhæng lavet en del i mit eget navn.

- Google Buzz eksistere ikke mere, det er blevet fjernet sammen med udgivelsen af Google+ ?

det gør det ikke meget bedre , vis du kigger på google er der kun 407 søgninger på dit ord , ja du ligger nummer 1 dette ord , men da ingen konkurrence er dette ord er der ingen der søger på det

desuden bruges dette her normalt til brande sine webydelser hvorfor ligger du ikke toppen vis skriver et biord op ad

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 10:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

1000 tak for linket Nikolaj.

:: HDMI kabel ::

Tilmeldt 6. Jan 12
Skrevet kl. 10:49

Min pointe med det her, var netop at man nogle gange skal gå imod 'seo', frem for at folk husker og ser ens brand. Hos mig kommer der kun 355 søgeresultater op på "AWFreelancer", og dette er jo bar en overbevisning om at jeg først og fremmest har valgt mig et unikt navn, som står for "Alex Westergaard Freelancer". Der ud over har jeg et navn for mig selv, og kan bruge mere tid på at folk ser mit navn, frem for at de søger på 800 forskellige ting, og så jeg prøver at være toppen overalt.

Selvfølgelig, når jeg får min hjemmeside, vil jeg give den SEO og dele-venlighed. Personligt syntes jeg at SEO er gået over gevind, og for mange bruger det 'alt' for meget, frem for at få sig selv/sin butik/sin virksomhed i spotlight.

vis folk nu finder en sko-butik på "Brugte sko" og butikken hedder "skomesse.dk", så vil folk jo ikke huske "skomesse.dk" hvis ikke de falder over sin tunge, og gemmer linket. Så kan ens butik jo være ligemeget, hvis det kun er 1 købs gennemgang og så glemt igen.

Tilmeldt 6. Jan 12
Skrevet kl. 10:56

Som AWFreelancer er jeg efterhånden mere aktiv end jeg er som "Alex Westergaard". Jeg bruger meget tid på at brande andre i forhold til mig, for at jeg kan trække noget tilbage igen.

- F.eks. Oh Joe, sidder jeg og hjælper med diverse ting, og får der igennem nogle anbefalinger tilbage.

Jeg hjælper hos esportserver.dk med at få deres hjemmeside op at køre.

- Alt jeg laver fremstår som AWFreelancer, og derfor er det på dette punkt mere vigtigt for mig at mit navn bliver plantet en masse steder, frem for at folk kan finde mig på google. Jeg har et par samarbejds-partnere som jeg også bruger meget tid med/på.

Det jeg prøver at sige, meget kort er, at selv om jeg ikke lige findes på google med alle di "rigtige" søge-ord, så lægger jeg godt på mit navn, og folk kan finde mig ved at skrive mit navn. Mit navn er brandet igennem flere forskellige steder, frem for kun på googles forskellige søge-ords-algoritmer..

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)