når man laver en hjemmeside skal der ligges fokus på søgemaskine optimering , jeg har været udenfor nogle har første har lavet en side i flash til og jeg har forklaret den skulle være søgemaskine optimere side, man skal brande sit navn og sine kerne ydelser samme det giver den bedste effekt seo venlighed der har du misforstået noget dem som du mener er gået over gevind har ikke lavet en seo venlig side for at lave en seo venlig side betyder også en overskuelige side og links struktur på siden , der ser jeg mange grafiker der alt for meget går op i design og glemmer overskueligheden og derved gøre min side konverterer godt i kunder de laver et flot blændende design men glemmer alt det spot der på siden gør man ikke kan finde de vigtig punkter på siden sidste gang en tilbudte mig et nyt design var ideen der kun skulle være billeder forsiden dette ville gøre siden meget uoverskuelige men klart ville spot være så meget fokus et produkt men glemmer kontakt vigtig og info om sine ydelser skal man let kunne se , det kan man ikke vis tænker kun spot
en god søgemaskine eksperter der laver søgeord optimering på ens side går efter siden konvenerer kunder og søgeord optimering , men nu er det netop søgeord optimering man går ud på at få flere kunder at siden konverterer flere kunder, men der findes mange der ikke har fattet hvad søgeord optimering går ud på dem fra vælger man , markedet med søgemaskine eksperter det er meget broget og det kræver derfor man har en god grund viden omkring seo ellers er chancen man dummer sig langt større. |