Jeg har brugt en del tid på SEO. Jeg får mit navn ud flere og flere steder, og har stadig ingen hjemmeside. Mit navn er så mange steder, at når jeg googler det, finder jeg alt lige fra Twitter, Facebook, til Youtube, Amino. Jamen stort set alting med mit navn. - Hvorfor bruge krudt på at alting skal gå direkte til ens hjemmeside/webshop/blog/osv. I kan gøre meget indirekte med jeres Facebook, Twitter, Google+, og hvad i ellers har af muligheder, f.eks. Amino! Selvfølgelig er det da fedt, at folk finder den side man bruger en masse krudt på, og man vil da gerne have at folk kan finde en på "Kaffevogn" eller "Bager" eller "Gaming Udstyr" (Eller hvad i nu vil). En ting er at markedsføre sin hjemmeside via SEO, en anden ting er at brande/markedsføre sig gennem sit navn. I skal huske, at jo flere der ser jeres navn, jo bedre husker i jer. Så nu mangler i bare at gøre det positivt, og ikke negativt. Held og lykke der ude! |
Jeg forstår ikke dit spørsmål? Hvorfor kan man ikke brande sin hjemmeside/produkt samtidig med sig selv?
Hvis jeg har en webshop der sælger gamle spil (har jeg tilfældigvis) så vil jeg jo gerne have at folk kommer dertil når de søger på gamle spil, og ikke finde mig tilfældigt ved at søge på mit navn, eller gå via mit navn på sociale kanaler.
Jeg kan have misforstået din post, bare sig til i det tilfælde.