Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor SEO direkte til ens hjemmeside?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 6. Jan 12
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt en del tid på SEO. Jeg får mit navn ud flere og flere steder, og har stadig ingen hjemmeside. Mit navn er så mange steder, at når jeg googler det, finder jeg alt lige fra Twitter, Facebook, til Youtube, Amino. Jamen stort set alting med mit navn.

- Hvorfor bruge krudt på at alting skal gå direkte til ens hjemmeside/webshop/blog/osv. I kan gøre meget indirekte med jeres Facebook, Twitter, Google+, og hvad i ellers har af muligheder, f.eks. Amino!

Selvfølgelig er det da fedt, at folk finder den side man bruger en masse krudt på, og man vil da gerne have at folk kan finde en på "Kaffevogn" eller "Bager" eller "Gaming Udstyr" (Eller hvad i nu vil).

En ting er at markedsføre sin hjemmeside via SEO, en anden ting er at brande/markedsføre sig gennem sit navn. I skal huske, at jo flere der ser jeres navn, jo bedre husker i jer. Så nu mangler i bare at gøre det positivt, og ikke negativt.

Held og lykke der ude!
//AWFreelancer - Alex Westergaard 

Jeg er ikke jurist, advokat eller revisor!

Jeg modtager gerne karakter :)

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 01:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg forstår ikke dit spørsmål? Hvorfor kan man ikke brande sin hjemmeside/produkt samtidig med sig selv?

Hvis jeg har en webshop der sælger gamle spil (har jeg tilfældigvis) så vil jeg jo gerne have at folk kommer dertil når de søger på gamle spil, og ikke finde mig tilfældigt ved at søge på mit navn, eller gå via mit navn på sociale kanaler.

Jeg kan have misforstået din post, bare sig til i det tilfælde.

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 01:06

Jeg kan nu godt følge dig...

Tilmeldt 6. Jan 12
Skrevet kl. 01:14

Lad mig forklare den anderledes.

Når folk idag har en hjemmeside, så bruger de meget tid på at, når folk åbner deres søge-maskine så søger de typisk efter noget, og så vil man gerne lægge som den første. Dette er ikke altid det bedste, for folk får mere og mere tindens til at læse overskriften, og hvem det kommer fra.

Vi mennesker er vane-dyr. Når vi ser en sælger, og får en god service samt godt produkt, er vi villige til at komme tilbage. Hvor imod, hvis han var lidt irriterende, og solgte et godt produkt, ville man være irriteret over ham, og det vil per automatik ødelægge produktets ellers udemærket kvalitet.

Så hvorfor bruge alt sin tid på at "gamle spil" får din hjemmeside på top1, frem for top5, når folk læser et par stykker, og vælger den bedste. Jeg ender typisk på nummer 2 eller 3, fordi 1'eren som regel har en speciel titel, eller virker overdrevet.

Hvis du der-imod får top 2 eller måske top 5 på "gamle spil" med har en super fed title, som rammer din målgruppe, og så sørger for at dit navn bliver indgraveret i deres underbevist-hed. Så næste gang de ser dit navn, så tænker de "Hey, det siger mig noget, men kan ikke helt huske det, lad os lige gen-opfriske engang!"

- og allerede der, er du sat! Så er spørgsmålet, om du gør en god eller dårlig påvirkning på dem, og om de kan være fremtidige kunder / give fremtidige anbefalinger.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 8 person

Alex Westergaard:
Hvis du der-imod får top 2 eller måske top 5 på "gamle spil" med har en super fed title, som rammer din målgruppe

Synes du skal bruge lidt tid på at sætte dig ind i, hvor mange der rent faktisk aldrig ser resultat nummer 5 på side 1. Der findes heldigvis statistikker på den slags, istedet for gisninger og varm luft.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 6. Jan 12
Skrevet kl. 01:32

Det kommer an på hvad gruppe du henvender dig til. Jeg ved fra mig selv, og mange fra den skole jeg går på, at de tjekker de første stykker og tager den der lyder mest interessant. Hvis ikke det er en opgave med at finde noget eller ligene, så er det den første, bare for at komme igang :-)

Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 09:10

Alex Westergaard:
Mit navn er så mange steder, at når jeg googler det, finder jeg alt lige fra Twitter, Facebook, til Youtube, Amino. Jamen stort set alting med mit navn.

Nu er dit navn sikkert også nemmere at brande end hvis man f.eks. hed Anders Jensen eller noget tilsvarende. Jeg har ikke undersøgt hvor mange der har samme navn som dig selv, men det er nok ikke ret mange.

Nu har de fleste jo en vare eller ydelse de gerne vil sælge, hvis jeg skulle finde en leverandør af noget søgemaskineoptimering, ville jeg næppe søge på Alex Westergaard, men det er da muligt, at at når jeg så har fundet en mulig leverandør, at jeg så vil søge lidt historie omkring ejeren, og så er det jo på sin plads at være synlig - og helst på den positive måde :-)

/Oxkjær (som der kun findes 3 af i hele verden Geeked )

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 09:38

Hvis du kun brander dit navn ved hjælp af andres sider, er du jo ikke selv herre over dem. Der er ingen der forhindre facebook eller twitter i at fjerne din profil.

Nu har jeg lige lavet en søgning på dit navn, og jeg skal helt ned på det 6. resultat på google for at finde dig. Det er din profil på amino buzz

De andre resultater giver mig enten en over sigt over folk der hedder Alex Westergaard eller en lukket profil hvor jeg får besked om at logge ind for at se oplysninger.

Det er efter min bedste overbevisning ikke at brande sig selv :)

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 09:54

Jeg synes bestemt det er vigtigt at brande sin person, inden for sit felt og eller niche. Men om man kan diskutere om folk husker et navn eller et brand og som en anden også opstiller, hvis man nu hedder et almindeligt navn som alle andre også hedder, så skal du brande noget andet...fx. AlternativeAnders eller AktiveAnders (fitness blog måske) eller hvad ved jeg.

Det er dog aldrig spildt at tænke over tingene og reflektere om vi nu gør det hele rigtigt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:59

man søger for når brander komme ud med et budskab positivt

man søger for gerne man gør det mod egen side

man sørger for ligge rent faktisk nummer 1 med sit eget navn folk ved jo det er lettere at søgeord optimere mod kun sit eget navn

man er selvfølgelige aktive overalt

dog dig kunne jeg ikke rigtig finde ,der er ikke 1000 steder og du har ej fået krydslink mod de sider du har og ej aktive de steder jeg så

husk vis har noget nogle steder kræver du er aktive ikke inaktive , derved er det ikke nok bare oprette en forum profil og det er så det vær aktive de steder du er , det koster meget tid at positive brande sig op ad på konkurrence ord især vis også ønsker det

hvad er grunden til du bare har lavet en profil som du har gjort og er ikke aktive de steder , jeg kommer til tænke , hvem er person , er den person dovn derfor er ikke aktive de steder er der sket person noget , hvad er grunden til kun opretter profiler og er ikke aktive eller skriver noget de steder , det ser meget mystisk ud .

derved skal når brander huske effekten hvordan det gøres , de steder man er skal man vise man er der , man satser på steder man gerne vil være en del af og der giver man sin viden videre , derfor kunne det være en ide du begyndte aktive bruge de steder du har oprette dig

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)