Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Adsense optimering

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har for nyligt prøvet at lave et site med henblik på Adsense leg ;)
Så det er på ingen måde seriøst - men blot for at lege lidt med det.

Nu har jeg så kørt med det en måneds tid, og her er resultatet - nu har jeg dog fået blod på tanden til at optimere dette, har i nogle gode råd ? Eller ideer til hvor man starter ? 

Mvh Brian

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 17:25

Hej Brian.

Det ser rigtigt fornuftigt ud. Det jeg ville gøre var at finde ud af hvilke søgeord der konvertere kliks og så optimere de sider der i dag genere mange kliks. Dette kan du jo gøre på flere forskellige måder fx ved at forbedre linkstrukturen.

Derudover kunne du jo overveje affiliate.

:: HDMI kabel ::

Fra 5230, Odense M
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 709
Fra  ProGadget Skrevet kl. 17:27

Du også overveje placeringen af dine Adsense-reklamer. Der findes en helt masse guides på nettet omkring dette emne

Ejer af egen webshop og side om gaveidéer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:55

Tusind tak for jeres svar - men hvor ser jeg hvilke annoncer der klikkes mest på ?
Styre Google ikke selv systemet så det automatisk viser de annoncer der giver flest klik ?

Men siden kan desværre ikke forbedres så meget tror jeg - da der kun er én side ;)

Link: nummerplade.net

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:10

Hej Brian

Du skal lave en tilpasset kanal. Det gør du inde under "mine annoncer".
Når du har lavet den, kan du linke den sammen med dine annoncer inde under "annonceenheder". Der står "opret ny tilpasset kanal" og se hvilke annoncer der bliver klikket på.

Mvh

Jesper

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 18:12

Hej

Man kan ikke se søgeord eller annoncer i Adsense interfacet efter min overbevisning.Og jo Adsense optimere mod den bedste annonce CTR, da det er i deres interesse at brugere klikker på annoncerne.

Desuden skal du passe på, for der står i Adsense politikken af du ikke må dele din indtjening med andre offentlig. Dette er ment som en hjælpSmile

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 18:38

Ja jeg mente naturligvis annonceenheder. Man kan desværre ikke se hvilken specifik annonce/reklame der er klikket på.

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 22:49

med dit nuværende design og funktioner, tror jeg desværre ikke, at der er så meget at optimere på...du kunne evt. rykke annoncen op mellem facebookknappen og nummerpladen, men det ville ødelægge designet en smule...

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)