Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hov! - Det er da en pyramide... ;-) (video om ledelse)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad end man er til MLM eller ej - eller har pyramideangst eller ej - så er det dælme en sjov video.

Og læg mærke til Nils' definition af: "Den klassiske organisationsopbygning." Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:29

Han er da underholdende - absolut :)

Kom lige til at tænke på sådanne videoer  - må man benytte dem på ens hjemmeside ( ikke lige den her), men generelt - kildehenvisning eller hvad der nu skal til ?

Ligesom man gerne må citere en tekst - med kildeangivelse ?

Sorry side spring...

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 15:43

Jesper Laugesen:

Han er da underholdende - absolut :)

Kom lige til at tænke på sådanne videoer  - må man benytte dem på ens hjemmeside ( ikke lige den her), men generelt - kildehenvisning eller hvad der nu skal til ?

Sorry side spring...

Tror du må tage alt ind på din hjemmeside hvis det er igennem youtube :-)  

- Alexander Baandrup Larsen

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 15:44

Ja han er godt nok underholderne :-)

- Alexaner Baandrup Larsen 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 15:47

Jesper Laugesen:

Jeg aner ikke hvordan det forholder sig juridisk, - men jeg kan da ikke forestille mig andet end at det er lovligt, da Youtube jo netop gør det nemt at dele og indlejre videoerne på eksterne sider.

Det er vel også hele meningen med at lægge ting på youtube - at de skal deles?

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:02

@Jesper Laugesen

Hvis ophavsmanden har uploadet videoen og givet tilladelse til embed så må du gerne embedde den på din side.

Du må ikke kopiere den og lægge den ind og lave en kildehenvisning.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 16:03

Allan I:

Jeg aner ikke hvordan det forholder sig juridisk, - men jeg kan da ikke forestille mig andet end at det er lovligt, da Youtube jo netop gør det nemt at dele og indlejre videoerne på eksterne sider.

Det er vel også hele meningen med at lægge ting på youtube - at de skal deles?

Præcis og man har som bruge på youtube mulighed for at spærre for det...

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:22

rigtig god videoBig Smile

man skal vel altid ved videoer ikke kopiere bruger det og ligge det ud som det er en selv eller skrive på ens side som om det er ens egen video men det er det ikke

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 16:57

Niels er jo kendt for en god underholdende - nede på jorden måde - at tale om organisationsteorier på.

Allan I:
Og læg mærke til Nils' definition af: "Den klassiske organisationsopbygning."

Det man jo skal bemærke det er tre delingen af ledelses pyramiden. Som alle virksomheder er organiseret i henhold til.

Hørte lige i dag (Radioavisen) at direktører fyret fra krakkede banker er ansat i det statsdrevne Finansiel stabilitet 

og det kan jo undre noget idet disse personer har vist deres beslutningsdygtighed i de krakkede banker og nu er de så med til at rede de fejl ud som de selv har indført! 

Jo - Dansk Erhvervslivs Pyramidestruktur den er god nok - så længe de i toppen de .................

Nå det var nok ikke det Allan du tænkte på eller ?

Dem med det store ansvar de skal jo også have en god løn........................

I disse former for pyramidestruktur er det kun direktøren der har den helt store gage og fratrædelsesordning mv.

Nede i de 2 næste lag der er gagen ikke så høj og muligheden for at udvikle den på det niveau er stort set ikke tilstede. Men det er på disse niveauer værdierne skabes!  Wink

Derfor er der også en del der påbegynder noget for sig selv med det formål at opnå frihed til at beskæftige sig med noget der kan optage en, men også for at påvirke egen indkomst og arbejdstid!

Men muligheden for at gøre dette tilhøre jo ikke de mange synes man nok - dels tør man ikke - dels er man ikke risikovillig - dels er man bange for at jeg ikke....... Der er mange forskellige argumenter der bruges til at overbevise sig selv om at jeg i hvert tilfælde ikke kan ...........

Men tænk stort og start småt der er modeller nok at vælge mellem - og som åbner for muligheden uden den store risiko og uden den store investering om nogen!

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)