Hej Aminoer, Vores shop www.jumumbo.com som vi har haft i ca 1½ år nu, går ok. Men nu er det på tide, at tage næste skridt og få rigtig godt gang i den. Vi har, når vi selv skal sige det, et rigtig godt og spændende produkt sortiment og vi har nogle nye produkter på vej. Men der sker bare for lidt med vores omsætning. Hvad skal vi gøre for at få flere besøgende igennem og derved forøge vores omsætning? Vi en facebook side, www.facebook.com/jumumbo hvor vi afholder konkurrencer m.m. og vi har en blog på vores shop hvor vi prøver at skrive nyt. Vi har forsøgt at optimerer vores shop ifht. SEO og vi har forsøgt at skrive gode tekster til vores produkter m.m. Vi har lavet en "Vores Mærker" del på shoppen hvor vi beskriver de forskellige produkt mærker med beskrivende tekster og nøgleord. Vi har skrevet ud til div. magasiner om vores sortiment og fået fint feedback. Vi venter dog stadig på den første artikel. Vores pagerank er på pt. forsiden 3 og ellers mellem 1-2 på de andre sider (klart, det kan bliver bedre). Vi ikke udsendt nyhedsbreve endnu. Vi er på Trustpilot, men har ikke købt et medlemskab og vi har heller ikke e-handelsmærket endnu. Vi benytter en Shopify shop som virker RIGTIG godt og der er et hav af app's. Men hvad gør vi rigtig/forkert og hvorfor har vi ikke et større kundeflow I vores shop. Hvorfor har vi ikke en større omsætning? Er vores sortiment for smalt, er der forkert sammensat, eller er vi bare for dårlige til at kommer ud over kante? Jeg ved, at det er et stor spørgsmål og der sikkert er rigtig mange faktorer som spiller ind. Men hvis der er nogen som har nogle små input til hvad vi kan gøre anderledes, vil vi gerne høre dem. Tak for hjælpe!
|
konverterings optimering
Jeg har nogle forslag:
For at være troværdig skal i have en tydelig kontakt side, har i overhovedet en? Derudover synes jeg også i skal sætte jeres CVR nummer op på siden.
Har i gode anmeldelser på trustpiltot skal de vises frem :)
Jeres indkøbskurv er næsten usynlig! Når man navigere rundt! Og fortæller inter om hvilke produkter man har i eller hvad de koster.
Når man hos jer vil lægge et produkt i kurven skal man trykke på en knap hvor der står KØB NU
Det er meget aggressivt, prøv i stedet med: Læg i kurv eller Tilføj til kurv
Så bliver man så sendt hen i kurven og der føler jeg mig i hvert fald fanget. Der er ingen shop videre knap. Når man trykker Læg i kurv synes jeg der skal komme et flot designet pop up hvor i spørg om man vil gå til kassen eller shoppe videre.
Det kan godt være i synes shopify virker godt, men jeg tror desværre at det koster jer kunder :/
Man bliver sendt hen på et andet domæne
Man skal vælge land
Der er ikke noget required system, så hvad SKAL man udfylde?
Hvilken stat/provins bor jeg i?
Håber noget af det kunne bruges
- Alexander Baandrup Larsen