Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Input til næste step!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vores shop www.jumumbo.com som vi har haft i ca 1½ år nu, går ok. Men nu er det på tide, at tage næste skridt og få rigtig godt gang i den.

Vi har, når vi selv skal sige det, et rigtig godt og spændende produkt sortiment og vi har nogle nye produkter på vej. Men der sker bare for lidt med vores omsætning.

Hvad skal vi gøre for at få flere besøgende igennem og derved forøge vores omsætning?

Vi en facebook side, www.facebook.com/jumumbo hvor vi afholder konkurrencer m.m. og vi har en blog på vores shop hvor vi prøver at skrive nyt. 

Vi har forsøgt at optimerer vores shop ifht. SEO og vi har forsøgt at skrive gode tekster til vores produkter m.m. Vi har lavet en "Vores Mærker" del på shoppen hvor vi beskriver de forskellige produkt mærker med beskrivende tekster og nøgleord. 

Vi har skrevet ud til div. magasiner om vores sortiment og fået fint feedback. Vi venter dog stadig på den første artikel. 

Vores pagerank er på pt. forsiden 3 og ellers mellem 1-2 på de andre sider (klart, det kan bliver bedre).

Vi ikke udsendt nyhedsbreve endnu.

Vi er på Trustpilot, men har ikke købt et medlemskab og vi har heller ikke e-handelsmærket endnu.

Vi benytter en Shopify shop som virker RIGTIG godt og der er et hav af app's. 

Men hvad gør vi rigtig/forkert og hvorfor har vi ikke et større kundeflow I vores shop. Hvorfor har vi ikke en større omsætning?

Er vores sortiment for smalt, er der forkert sammensat, eller er vi bare for dårlige til at kommer ud over kante?

Jeg ved, at det er et stor spørgsmål og der sikkert er rigtig mange faktorer som spiller ind. Men hvis der er nogen som har nogle små input til hvad vi kan gøre anderledes, vil vi gerne høre dem.

Tak for hjælpe!

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 15:15

konverterings optimering  

Jeg har nogle forslag:

For at være troværdig skal i have en tydelig kontakt side, har i overhovedet en? Derudover synes jeg også i skal sætte jeres CVR nummer op på siden.

Har i gode anmeldelser på trustpiltot skal de vises frem :)

Jeres indkøbskurv er næsten usynlig! Når man navigere rundt! Og fortæller inter om hvilke produkter man har i eller hvad de koster.  

Når man hos jer vil lægge et produkt i kurven skal man trykke på en knap hvor der står KØB NU

Det er meget aggressivt, prøv i stedet med: Læg i kurv eller Tilføj til kurv

Så bliver man så sendt hen i kurven og der føler jeg mig i hvert fald fanget. Der er ingen shop videre knap. Når man trykker Læg i kurv synes jeg der skal komme et flot designet pop up hvor i spørg om man vil gå til kassen eller shoppe videre.

Det kan godt være i synes shopify virker godt, men jeg tror desværre at det koster jer kunder :/ 

Man bliver sendt hen på et andet domæne
Man skal vælge land
Der er ikke noget required system, så hvad SKAL man udfylde?
Hvilken stat/provins bor jeg i?

Håber noget af det kunne bruges

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 16:50
Hej Thomas

De ting, som Alexander påpeger i købsforløbet, er blot en opsætningsting og kan nemt løses.

Hvis i ikke ved hvordan, så send en PM.

Det er nu ikke min erfaring at kunderne forlader forløbet pga skift af domænet, men jeg forklarer det jo også grundigt i min kurv

Venlig hilsen
Ole
Tilmeldt 18. Jan 11
Skrevet kl. 19:33

Hej Ole,

Det er rigtigt at de ting som Alexander nævner er opsætnings ting. Jeg kunne godt tænke mig lidt mere input på, hvad vi kan gøre for at kunden finder os!

Jeg kan se at du også bruger shopify (fed shop du har), men du har virkeligt fået stylet din checkout.shopify.com side godt.

Har du gjort det via en custom checkout.css fil?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 19:52

Thomas:
Har du gjort det via en custom checkout.css fil?

Ja. Jeg har ikke selv implementeret det, men det er nemt at få fx en * udfor de obligatoriske felter i adresseindtastningen, hvis man ønsker - det gøres også via css

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 22:02

Hej.

Mit første indtryk er følgende:

1. Der mangler en kort tekst øverst på siden, der fortæller tydeligt, hvad I sælger - f.eks. noget med "Designede forbrugsgoder", som står for langt nede i teksten. Det kunne f.eks. OGSÅ stå lige under eller efter logoet med en flot skrift.

2. Der er for langt ned til billederne af jeres produkter. Man ser ikke straks, hvad det er, I har. Ved godt, der kører billeder foroven, men jeg synes ikke, de siger så meget om produkterne - kunne måske hjælpe med lidt tekst ved disse billeder.

3. Linksene er ikke tydelige nok - de er for lyse i farven.

Håber I kan bruge det til noget :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:20

enig der for langt før man kommer ned ad til sides produkter , det øverste  i side billedet det fylder alt for meget

jeres menu tekst den er lys grå til en hvid baggrund vælg en mørkere tekst farve som menu tekst

få gerne jeres facebook likes på siden derved lettere at få likes til jeres side

på produkt sider står masse af tags øverste sæt dem nederste på siden og lav dem mørk blå farve i stedet for lys blå på hvid baggrund derved lettere at læse

hvor gamle er url på kontakt siden der er engelsk url jeg ville lave den om til danske lige nu er det denne her .jumumbo.com/pages/about-us vis der ikke er nogle der linker til denne side andre steder fra ville jeg hurtigt lave det om til en danske url tjek det sådan et sted som her om der er links til den underside tjek her som du kan se er der ingen så lav en 301 peg med den gamle url til den danske når det laves

få titler og tags på produkt billeder derved en chance i findes i google billedet søgning

titlen til google hos jer er welkommen det er ikke ret sigende om jeres side og desuden er det muligt nu at lave en titlen til google op 70 tegn udnyt det og få flere google besøgene til siden husk jeres kerne ord i titlen i vil findes på

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Jan 11
Skrevet kl. 11:19

Hej alle sammen,

Tak for jeres input. I har nogle gode input som vi helt sikkert vil overveje. 

Design er mange ting og alle har deres holdninger og meninger til hvordan man bygger et godt site/shop op. Vi tager godt imod jeres input og vi vil overveje dem og tiltrette vores shop efter nogle af dem.

@Mikael: Ang. url'erne på siden, så er Shopify en engelsk shop og nogle ting i url'en kan ikke rettes. f.eks. /pages/, resten får jeg tilrettet. 

Mikael christiansen:
på produkt sider står masse af tags øverste sæt dem nederste på siden og lav dem mørk blå farve i stedet for lys blå på hvid baggrund derved lettere at læse

her tænker jeg at du mener på vores kollektion side? Men ja, vi skal nok have flytte dem!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)