Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Realitystjerner - hvem holder længst?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Bare et lille hygge-spørgsmål her i uge 7, hvor mange har ferie:

Realitystjerner kommer og går, men hvem af disse 3 er der også om 5 år og hvad laver de?

Amalie

Sydney Lee

Gustav (ham den homoseksuelle)

Amalie: Jeg tror ikke, at hun er kendt mere. Måske hun forsøger sig med at sælge en produktserie relateret til kvinder, men jeg tror ikke på hende.

Sydney Lee: Han er der stadig, men har ingen anelse om, hvad han kan finde på at beskæftige sig med. Han er dog en type, som nok skal holde hovedet ovenvande.

Gustav: Han er en sjov type, men hvor meget kan man holde til som seer. han skal nok også være der om 5 år, men så er han ikke kendt mere som homoseksuel, men er måske reklame for et eller andet produkt.

(Dette er bare et hyggespørgsmål, og kommer der nedsættende kommentarer om nogle af dem, beder jeg om at tråden bliver lukket)

Michael

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:11

Edit: Trådstarter har ændret titel og rettet i indlægget. Følgende var til originalt indlæg:

Morbid form for humor synes jeg og håber da at andre har det på samme måde.

Ét er at man ikke bryder sig om dem, men at starte spekulative tråde om deres død som en konkurrence for "hyggens" skyld er noget helt andet.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 10:18

Hej Philip

"Lever" står altså i citationstegn...

Jeg havde håbet, at tråden kunne åbne op for en debat omkring reality-stjerner generelt, men hvis andre synes, at dette er morbidt, vil jeg selvfølgelig få den slettet... Jeg er ikke ude på at støde nogen.

Jeg synes, at emnet kan være interessant i forhold til at bruge realitystjerner som reklamesøjler, hvilket Kohberg med deres Sidney Lee-reklame har vist.

Michael 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 10:36

Fokus:

Hej Philip

"Lever" står altså i citationstegn...

Jeg havde håbet, at tråden kunne åbne op for en debat omkring reality-stjerner generelt, men hvis andre synes, at dette er morbidt, vil jeg selvfølgelig få den slettet... Jeg er ikke ude på at støde nogen.

Jeg synes, at emnet kan være interessant i forhold til at bruge realitystjerner som reklamesøjler, hvilket Kohberg med deres Sidney Lee-reklame har vist.

Michael 

Personligt køber jeg ikke mere af Kohbergs ting fordi de har brugt ham i en reklame. Reality stjerner tager næsten fat i alt det de kan, netop for at have hovedet over vand og blive længest tid på tv, aviser samt mere. Desværre har de fleste af dem intet at byde på ud over at hav en personlighed som nogle mennesker slår over på tv'et når de keder sig.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 10:45

Hej Alexander

Jeg synes, at reality er et interessant fænomen, og undrer mig hver gang over, hvad folk vil stille op til. Når det er sagt, synes jeg også, at det er god underholdning.

Køber ikke Kohberg - men Sydney får mig altså heller ikke til det. Synes dog, at reklamen er OK sjov...

Michael

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)