Hej Bare et lille hygge-spørgsmål her i uge 7, hvor mange har ferie: Realitystjerner kommer og går, men hvem af disse 3 er der også om 5 år og hvad laver de? Amalie Sydney Lee Gustav (ham den homoseksuelle) Amalie: Jeg tror ikke, at hun er kendt mere. Måske hun forsøger sig med at sælge en produktserie relateret til kvinder, men jeg tror ikke på hende. Sydney Lee: Han er der stadig, men har ingen anelse om, hvad han kan finde på at beskæftige sig med. Han er dog en type, som nok skal holde hovedet ovenvande. Gustav: Han er en sjov type, men hvor meget kan man holde til som seer. han skal nok også være der om 5 år, men så er han ikke kendt mere som homoseksuel, men er måske reklame for et eller andet produkt. (Dette er bare et hyggespørgsmål, og kommer der nedsættende kommentarer om nogle af dem, beder jeg om at tråden bliver lukket) Michael |
Edit: Trådstarter har ændret titel og rettet i indlægget. Følgende var til originalt indlæg:
Morbid form for humor synes jeg og håber da at andre har det på samme måde.
Ét er at man ikke bryder sig om dem, men at starte spekulative tråde om deres død som en konkurrence for "hyggens" skyld er noget helt andet.