du kan prøve at smide nogle domæner, men normalt vil jeg ikke give mere end 49,- for et domæne ;-)
Hjemmeside ikke til salg. Jeg har vist overset formålet med denne tråd. Jeg bliver nogengange irriteret over opringninger om at købe mine domæner da jeg har købt dem fordi jeg har en hurtigere fantasi end de andre. Når andre har en hurtigere fantasi og har reserveret et domænenavn jeg godt kunne bruge, jamen så er det bare ærgeligt for mig. At der så sidder nogen 10 år efter og sidder og får en "god idé" uden at tage det i betragtning har jeg ingen respekt over for. "Jamen de bruger jo ikke domænet". Hvis man har monopol så kan man selvfølgelig forsøge at vælge et intetsigende navn som nets.dk for at vise et power trip om at man kan bruge en damptrommel over for andre uskyldige, selvom det er forkert og navnet dybest set er det mest intetsigende for dem selv - og det var det jo så ikke for Sten.
Jeg har nogle enkelte domænenavne jeg nok ikke fornyer næste gang, da jeg fandt noget bedre senere, så der kan du muligvis købe dem for 45,- :-)
Må holde med trådstarter her, det er meget umotiveret at lade regnen falde ned over trådstarter, der gerne vil opkøbe nogle hjemmesider. - ikke domæner.
Gita..Forstår slet ikke din kommentar og hvad har det af relevans for min tråd???
Hej Jimmi,
Jeg har misforstået det du skrev, beklager. Og nu har Jan misforstået mit. Jeg sælger ikke domæner, det gør DK-Hostmaster. Håber du får din tråd tilbage på sporet. Jeg skal nok lade være med at få den mere på afveje