Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt tøjmærke hvad synes i ang hjemmeside/markedsføring

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.
Mig og storesøster er i gang med nyt tøjmærke til damer mellem 18-35+- (gå i byen tøj)
Snart skal hjemmesiden laves og varen skal markedsføres.

Har tænkt at hjemmesidens menu skal indeholde følgende:

Velkommen - Om os - Blog - Shop - Kontakt os

Velkommen: Lidt tekst med flotte billeder af modeler+tøjet

Om os: En beskrivelse om os 2 og hvad firma står for

Blog: Er fra dag1 da vi startede med masser af billeder+tekst og vores udvikling samt en blog hvor selve designeren viser nyheder frem og spændende ting omkring mærket.

Shop: Skal selfølgeligt være bygget på den måde at folk kan vælge str. + flere billeder af hver enkel samt video med modeler iført tøj.

Kontakt os: tja siger sig selv ;)

Markedsføring:
På vores egen hjemmeside der skal være Facebook knap hvor man kan abonnere på "mærket"
Vi vil sponsorere nogen kendte bloggere som vil vise vores tøj.
Trendsales (også salg i starten)
Samt Facebook reklame.
Google optimering

----------------------------------------------------------------------

Har i noget i synes er helt galt ?
Eller har i noget i vil tilføje ?
Både ang hjemmesiden og ang markedsføring.

Glæder mig til at høre fra jer.

Hari

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Skrevet kl. 18:40

Slet ingen med noget feedback ?
Om der er noget der skal tilføjes i menuen ?
Eller noget ekstra ang markedsføring ?
Eller ang shop om der er noget jeg "must have"

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 18:59

Vil du sælge B2B eller B2C? Eller begge

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Skrevet kl. 19:12

i starten er der B2C da vores kollektion slet ikke bliver stor nok.
Men B2B ligger ikke langt væk.
Men det sådan vi har tænkt på det. Men igen ret mig hvis jeg tænker helt forkert.

Fra Farum
Tilmeldt 22. Nov 11
Skrevet kl. 19:17

Måske med nogle sociale medier som Facebook, Twitter, G+ og Pintrest. Desuden kunne man skrive nyhedsbreve og noget google adwords...

Held og lykke med projektet!

Mvh.

Berti.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:43

Det er altid godt at starte småt vil mange sige, for de fleste gaber simpelthen over for meget i starten og går ned med flaget.

Men hvis i virkelig vil fører dette ud i livet, så skal der en anelse mere detaljeret slagplan på bordet og ikke 10-20 linier skudt fra hoften.

Har i overvejet hvad sådan en hjemmeside/shop vil koste jer? eller har selv tænkt jer at lave den?

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 19:45

Kunne i ikke tage kontakt til kendte som er på tv ? så kunne i tilbyde dem gratis tøj som de så tager på på tv.??? de bliver tit spurgt hvad de har på i Se&Hør, evt. til en filmpremier ?

Fra Randers
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 333
Fra  Onlinebrand.dk Skrevet kl. 20:14
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mht. til opbygning, som i forslår, til "webhop" eller hjemmesiden. Vil jeg mene, er er en del der kan forbedres!

1. Webshop må ikke blive gemt væk som et menupunkt. Produkterne skal på forsiden!

2. Det er en rigtig god ide med "om os" med billed på af jer.. i jeres vante omgivelser, jeg forstiller mig en systue, en masse giner ol.

3. Det er en rigtig god ide med videoer på produktsider i forbindelse med galleriet, som på smartguy.dk (Vi har faktisk lige udviklet et video modul til magento, der kan dette).

4. blog funktionen er også essenciel, sådan i kan skrive nyheder og fodre google, med nyt indhold. (Kan magento ikke standard, men vi har også udviklet et CMS modul til netop dette).

5. Tøj er efterhånden et meget svært marked, at SEO optimere på..(Red ocean = mange konkurrenter). Så adwords er en rigtig god ide, så der kan komme gang i salget med det samme. Og i vil helt sikkert også kunne drage nytte af facebook, hvis i gør det rigtigt, f.eks. kan alle facebook fans få en rabatkode, der giver 10% rabat i en periode..

Mit bedste råd vil være, når i vælger en hjemmeside leverandør, skal i ikke gå på kompromis, og nu kender jeg ikke jeres budget.. men kan kommer ikke langt for under 50 k. (Mange kan gøre det billigere og dårligere). Sats på et kvalitets website fra første færd, så slipper i for mange månederes bøvl og ekstra regninger. Mange undersøgelser, f.eks. FDIHs nyeste rapporter for e-handel i DK, viser at danskerne ikke handler på dårlige hjemmesider, og at f.eks. design, hastighed og funktionalitet, har stor betydning.

Der var da lidt input :)

Vh Daniel

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:34

Hej Hari

Jeg har en del erfaring med tøj mærker på nettet, her er hvordan jeg syntes i skal gribe det an:

Først skal I vælge jeres primærer salgskanal, skal I ud i butikkerne eller sælge via web.

Her vil jeg faktisk som udgangspunkt anbefale, at I primært kommer ud i butikkerne, fordi det er utroligt svært og kapital krævende at markedsfører et mærke op fra bunden.
Hvis I ikke selv har modet, på at tage turen ud på landevejen, så kan I få jer en tøj agent som står kontakten til tøj butikkerne. I skal også være på tøj messen.

Hvis I satser på tøj butikkerne, så er det et minus at havde en webshop, fordi de fleste butikker foretrækker at de så vidt muligt at de er de eneste der sælger til kunden.

Hvis vælger at sats primært websalg, så ville jeg sørge for at få lavet nogle rigtigt gode produkt billeder, hvis I ikke har så mange styles, ville jeg nok også få lavet noge cat walk videoer.

Det var mine 5 cent, håber I kan bruge dem :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Skrevet kl. 18:45

Berti Kesmez
Takker for tippet.

Alexander
Det er også derfor vi starter småt for ikke at "gabe over for meget" som du siger det. Men også for det skal passe sammen med budgettet.
Ang det jeg har skrevet længere oppe hvordan det skal se ud er i virkeligt grove træk. Det blev klart mere datalireret når alt kommer til alt.
Ang hvad det vil koste os har vi en godt tilbud på. Som vi er ved at forhandle os til. Men ellers må jeg i gang. CMS modul opbygning bliver ikke så fint men tror jeg kunne bange noget fint sammen. Uden det virker amatør artigt.

Mads A
Det kunne vi faktisk :) Nu det sådan søster bor i KBH og kender personligt en kendt + kender nogen der kender en. Så ikke tosset ide.

Daniel

Det med websoppen ikke må blive gemt helt væk har vi også tænkt lidt over. Men nu hvor du siger det tænker vi igen :) Hvordan og hvorledes gør vi det. Shoppen i sig selv bliver ikke kæmpe shop i sarten. Men Velkommen(forsiden) Skal være en slags appetitvækker. Men måske kunne vi ha en slags link fra forside såsom par enkelte stykker tøj som kører i bunden eller noget i den stil. Men igen måske mig der helt galt.
Læser også gang på gang at tøj er svært marked men vi tænker vi prøver og gør det ! Ang med FB og rabat er ikke dumt. Så på den måde få flere "fans"=reklame
Budgettet er ikke lille
Har også læst den artikel med side men igen man skal starte et sted ;)

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)