Mht. til opbygning, som i forslår, til "webhop" eller hjemmesiden. Vil jeg mene, er er en del der kan forbedres!
1. Webshop må ikke blive gemt væk som et menupunkt. Produkterne skal på forsiden!
2. Det er en rigtig god ide med "om os" med billed på af jer.. i jeres vante omgivelser, jeg forstiller mig en systue, en masse giner ol.
3. Det er en rigtig god ide med videoer på produktsider i forbindelse med galleriet, som på smartguy.dk (Vi har faktisk lige udviklet et video modul til magento, der kan dette).
4. blog funktionen er også essenciel, sådan i kan skrive nyheder og fodre google, med nyt indhold. (Kan magento ikke standard, men vi har også udviklet et CMS modul til netop dette).
5. Tøj er efterhånden et meget svært marked, at SEO optimere på..(Red ocean = mange konkurrenter). Så adwords er en rigtig god ide, så der kan komme gang i salget med det samme. Og i vil helt sikkert også kunne drage nytte af facebook, hvis i gør det rigtigt, f.eks. kan alle facebook fans få en rabatkode, der giver 10% rabat i en periode..
Mit bedste råd vil være, når i vælger en hjemmeside leverandør, skal i ikke gå på kompromis, og nu kender jeg ikke jeres budget.. men kan kommer ikke langt for under 50 k. (Mange kan gøre det billigere og dårligere). Sats på et kvalitets website fra første færd, så slipper i for mange månederes bøvl og ekstra regninger. Mange undersøgelser, f.eks. FDIHs nyeste rapporter for e-handel i DK, viser at danskerne ikke handler på dårlige hjemmesider, og at f.eks. design, hastighed og funktionalitet, har stor betydning.
Der var da lidt input :)
Vh Daniel