Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp: Hjemmesidebørs

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 11
Indlæg ialt: 176
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej aminoer.. Hjælp søges til at finde en hjemmeside jeg før har set omtalt herinde før...:) En børs af en art hvor scripts og kodninger til hjemmeside bliver solgt af?:-)

Derudover nogle der har et skud på hvor meget et affiliate system koster, lidt ala iqmedier?:-)

Tak på forhånd.

Følg søgemaskineoptimering fra denne gut

Tilmeldt 11. Jul 11
Skrevet kl. 00:07
KRASMUS:
Hej aminoer.. Hjælp søges til at finde en hjemmeside jeg før har set omtalt herinde før...:) En børs af en art hvor scripts og kodninger til hjemmeside bliver solgt af?:-)

Derudover nogle der har et skud på hvor meget et affiliate system koster, lidt ala iqmedier?:-)

Tak på forhånd.

Any1:)?

Tilmeldt 11. Jul 11
Skrevet kl. 09:05
Tillader mig et bump

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 10:56

Det er nok svært at sige. Det er altid svært med programmeringing af custom løsninger (rigtig kodning, ikke bare opsætning af wordpress sider). Det er jo udvikling, så det kommer meget an på hvordan det skal skrues sammen, og præcis hvordan funktionaliteten er.

Når du forestiller dig at det skal være "ala IQmedier" kan det være at der er noget ekstra funktionalitet du ønsker som gør at dataskemaet er nødt til at blive ændret radikalt bagved. Eller omvendt - det kan være du kan udelade noget, som kan forsimple det. Så hvis du har en liste over funktioner er det nemmere at svare på, men selv der, er det ikke 100% muligt at give et akkurat bud. 

off the bat siger jeg i hvert fald 100 timer, så må du finde din programmørs timepris og gange det op.

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 16:01

Du må undskylde hvis jeg svarer på noget forkert, det er meget uklart hvad du søger...

Tror du kan finde scripts på noget der hedder noget i nærheden af hotscripts.com

Den største børs for allerede oprettede sites er flippa.com

Tror ikke man sælger scripts via andre "børser" end ebay og amazon (ikke noget af betydning)

Ved ikke om det hjælper?

Fra København
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 16:10

KRASMUS:

Hej KRASMUS

Der findes flere forskellige systemer som kan bruges til et affiliate netværk

blandt andet er der hasoffer.com og Directtrack.com og de har vidt forskellige priser! 

Håber det kunne hjælpe dig lidt på vej :) 

/Thomas

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)