Hej Vi skal have lavet nogle visitkort. På forhånd tak A. A |
Jeg lytter lige med :)
Hej :) Vil da lige gøre opmærksom på mig selv. Jeg har en fast pris på det du søger: Du får: - 500 Visitkort Prisen er 395 kr. (plus moms) Priserne er godt nok uden design her, men design til et visitkort koster 100 kr. Du er meget velkommen til at kontakte mig her eller på min mail jesper@schlebaum.dk Jesper :) |
Hej Jesper Hvad står celofanering for? :) Og hvis det er standardløsningen bliver det så 500 kr. (inkl. moms) Mvh. |
Standard løsningen bliver 500 kr inkl. moms. (ca. 493,75 - helt præcist) Den letteste måde at forklare hvad Celofanering er en folie / lak der bliver lagt over dit visitkort. Det giver et helt eksklusivt look til dine visitkort. De får en meget blank overflade, som reflekterer lyset. |
Jeg tror der er lidt begrebsforvirring: |
Hej A. A. jeg kan også hjælpe, hvis det er. Her lige et bud, og har du nogen spørgsmål, er du meget velkommen til og sige til. VISTIKORT Antal: 500 stk Papir: 350g silk Farver: 4+0 CMYK (farvetryk på en siden af kortet) Efterbehandling: Lak (giver et flot look samt beskytter mod ridser mm) Tryk: Bliver trykt som offsettryk (ikke digitaltryk) offsettryk giver lidt mere tydelig tekst mm Pris: 395,- + moms/fragt Normalt tager jeg 149,- for designet, men det kan du få gratis som en AMINO-rabat :) Se evt. mere på www.cng.dk. Håber det var noget, du kunne bruge. |
Tusind tak til Mediamouse :) Tak for tilbuddet :) Hvad er prisen hvis man vil have tryk på begge sider? |
Hej. Jeg kan da også lige gi' et bud med på vejen ... Hos Brickmedia, et webbureau og reklamebureau i Aarhus kan du få 500 stk visitkort - til kr. 599 + moms INKL. design, tryk og levering. De bliver trykt på 350gr. silk. offset med farvetryk på begge sider. Super kvalitet! |
Ok, spørger lige eksperterne her :o) Hvad er forskellen på cacherering og vandlak, så ? |
Effektfuld og behagelig massage. Få 20% aminorabat !