Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er SEO "nemt" ?!

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,,,

Jeg har læst meget om affi. og SEO ..

Og Mange af jer siger "så nemt kan du tjene penge med SEO og affi."

Men hvad så hvis man ikke har styr på det?

Og har i gode råd - for kan læse at det har en stor indflydelse :)

Er det så let som i fortæller og skriver det?

:)

Tak på forhånd

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 22:04

Det er først nemt når det hele kører, og indtil da er der en hård kamp der skal vindes. Man kravler langsomt op mod de gode placeringer i Google, nogle gange så langsomt at det kan virke nytteløst, men hvis man har et emne man interessere sig for kan fritid og affiliate arbejde smelte sammen, også kan det føles let.

TIP: SEO-LEX er en super SEO bog, alle pengene værd :-)

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Aug 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 22:17

Er der mulighed for selv at prøve?

Og kan man ikke bare læse det på nettet?

:)

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nemt og nemt.

Man skal først igennem alt det hårde før det bliver nemt.

Jo du kan sagtens læse om det på nettet, dog skal du huske på at læs det der er nyt det nytter ikke noget hvis du finder en guide til SEO som er skrevet for 3 år siden. Du ender bare med at gøre det værre end det er. Det hele udvikler sig utrolig hurtigt, idag er det nyt i morgen er det gammel. OG det er noget som skal vedligeholdes, du skal ikke tro at det hele kører på skinner så snart at du har fået gode resultater, du skal blive ved med at arbejde på sagen, ellers ryger du hurtigere ned end du kom op..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 22:30

Du kan læse rigtig meget på nettet selv... Der er også en gratis light version af seo-lex 

Men jo ved at følge forskellige blogs kan du læse dig til rigtig meget viden!

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:58

det er i hvert fald nemt at få brugt al sin tid på seo , man kan næsten ikke nå andet og desuden kan altid nemt bruge flere penge det er ret nemt for det er nemlige nemt at se man kan forbedres ,men det er ikke så nemt at lave , så derfor nemlig man kan nemt brug al sin tid og sin penge på seo

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:04

Forstår dig godt Sevde A.

Jeg er selv rimelig ny til affiliate men når man finder nogle gode links, kan man få rigtig mange timer til at gå med at lege med det.

Når du engang skal skaffe dig backlinks, så har denne liste hjulpet mig rigtig meget:

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:10

Sevde A.:
Og Mange af jer siger "så nemt kan du tjene penge med SEO og affi."

Alt er jo relativt...

I forhond til så mange andre brancher er affiliate marketing og SEO ganske let at komme i gang med og tjene penge på.

Du skal fx. ikke (nødvendigvis) sørge for:

- finde lokaler der egner sig til din forretning

- skrive en forretningsplan

- finde eksterne investorer eller lån i banken

- certificeringer eller lovbestemt uddannelse

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 23:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Bjarke Klüwer:
skrive en forretningsplan

Nu skrev du godt nok (nødvendigvis), men lige nøjagtig dét punkt der er jeg uenig i. Hvis du ingen plan har, så vil det være det samme som at løbe et konkurrence-løb uden en målstreg. En forretningsplan på den ene eller den anden måde er nødvendig.

Nogle spørgsmål jeg ville stille mig selv, og svare på selv er eksempelvis følgende:

• Hvad vil du opnå? Vil 1.000 kroner i måneden gøre underværker, eller vil du kunne leve af det?
  • Hvordan vil du starte?
  • Hvordan vil du nå målet?
  • Hvad er dine delmål?
  • Hvor lang tid har du om dagen?
  • Hvor meget ved du om det?
  • Hvor meget skal du lære om det?
  • Hvor kan du lære om det?

Omkring det at "lære om det", så er der flere ting du skal lære. Jeg vil anbefale dig, som Alexander skrev, at gå ind og downloade light-versionen af SEO-lex, for lige at snuse til universet.

Du spørger om man kan læse sig til det på nettet, og ja - det kan du bestemt, men jeg tror du vil spare masser af tid, og sågar penge, hvis du købte en e-bog, hvor langt det meste information du skal bruge HER OG NU, står i.

Branchen er ikke nem

Hvis du vælger at forsøge dig med affiliate og SEO, hvilket jeg da vil råde dig til at gøre, så lad vær med at sætte forventningerne for høje, for det kan tage alt motivation fra dig! Da jeg først læste bogen "The Rich Jerk", satte jeg forventningerne højt, og jeg blev særdeles skuffet. Du kan med den rette hjælp her på Amino.dk, komme noget bedre fra start af end jeg og mange andre gjorde, hvilket jo er fantastisk :)

Det kræver hårdt arbejde ligesom så meget andet. Der er en masse fordele ved at arbejde online, men det er ikke ensbetydende med at konkurrencen er mindre, eller at det ikke er hårdt at komme i gang. Forventer du at du kan hvile på laurbærene, og tjene en masse penge, så er du fejlinformeret :)

Dog skal det igen siges, at jo mere du lær', jo hurtigere kan du tjene penge. Jeg vil råde dig til (udover at downloade light-versionen af SEO-lex), at kigge i det her forum: http://www.amino.dk/forums/14500.aspx. Læs igennem, få noget insiderviden, skriv ned hvis du ser noget du finder interessant.

Som et sidste råd, vil jeg også anbefale dig at læse Halfdan Timm's seneste blogindlæg, hvor han har skrevet hele 4.000 ord, om at komme i gang med affiliate marketing - det kan være GULD værd for dig!

Link: http://halfdantimm.dk/tjekliste-til-din-affiliateside-adsenseside

Jeg ville nok, hvis jeg var dig, bruge den næste uges tid eller 2, på at studere, lære og nedskrive diverse ting omkring det at tjene penge online - for derefter at gå i gang, med ordentlig information i bagagen!

Held og lykke med det Smile

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:20

Rigtig god information morgen - det har jeg også fået noget nytte af :o).

Jeg er også ny til det og jeg har bare sprunget ud i det, og håbet på at jeg kunne finde information når jeg skulle bruge det :o).

Vil også gerne anbefale Halfdan timms seneste blog indlæg - det er guld værd ;) 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)