Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til magento :)

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino og magento-brugere!

Ja så kom jeg igang med et nyt projekt, denne gang en webshop som bruger magento.

Men har et problem, da jeg vil starte stille og roligt ud, så ønsker jeg ikke at starte med at betale for ePay, men er der ikke andre metoder jeg kan indsætte mine kontoinformationer, så jeg modtager pengene.

Er den ene mulighed PayPal?

Håber der er nogle derude på forummet der kan hjælpe mig.

Hilsen Kevin Hansen

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Uldum
Tilmeldt 2. Aug 06
Indlæg ialt: 574
Fra  PetDreams.dk ApS Skrevet kl. 21:34

Billigt Hundeudstyr Online

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 22:01

Men som standard kan man vælge korttyper osv. men hvor skal jeg instaste mine informationer for at de standard forms sender pengene til mig?

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra København
Tilmeldt 4. Apr 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:31

Hej Kevin

Specielt hvis det er til danske privat forbrugere er der ingen vej uden om kortbetalinger og det kan endda også kun betale sig at få dankort, selvom det koster lidt.

Der er flere danske betalings gateways der har lavet integration til Magento, så det er rimeligt nemt at gå til.

Er det udenlandske (specielt virksomheder) kommer det lidt an på din målgruppe, om de er ok med at bruge paypal. Blandet andet har jeg en side der henvender sig Magento ejere (extension) og her ser det ikke ud til at være så stort et problem med kun paypal. Men dette er nok også et meget præcis segment, som er vant til internettet og paypal. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 22:53

Så lå jeg lige mærke til at når man vælger paypal, så åbner den et nyt vindue med paypal, præcis som den skal, men selvom man bare lukker dette vindue, så modtager jeg stadig bestillingen?

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Jul 11
Indlæg ialt: 147
Fra  Mediabird Skrevet kl. 23:22

Vil også stærkt anbefale dig at få installeret en betalingsgateway så du kan tage imod som minimum dankort. Det kan gøres gennem ePay, men også Quickpay. Du hjælper dig selv meget mere ved at gøre det, og chancen for at du får solgt noget overhovedet er meget større hvis dankort-ikonet ses på din side :).

Desuden er det min erfaring at der er mange der ikke er meget for at bruge Paypal. De læsser altså på med gebyrer og procenter i hoved og røv, og det gælder ikke kun for kunden men i særdeleshed også for dig når du skal trække pengene ud :)

Mvh. Andreas Søgaard
Ejer af Mediabird - andreassoegaard.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 11:56

Men som sagt ønsker ikke at betale penge for der her i starten, for jeg vil se om der bliver salg i det. Kan man ikke få paypal pro i danmark, så folk kan betale fra siden, og ikke skal redirectes til paypals hjemmeside.

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 12:06

Yupsdk:
men er der ikke andre metoder jeg kan indsætte mine kontoinformationer, så jeg modtager pengene.

Jeg kan ikke helt tolke om du hermed mener bankoverførsel? For det kan du let sætte op med en gratis extension.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 14:17

Nej, men som der standard er på siden, så kan de vælge kort osv. inde på siden. Men dette vil jeg gerne have man kan gøre med paypal.

- Kevin

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 17:13

Yupsdk:

Men som sagt ønsker ikke at betale penge for der her i starten, for jeg vil se om der bliver salg i det. Kan man ikke få paypal pro i danmark, så folk kan betale fra siden, og ikke skal redirectes til paypals hjemmeside.

Jeg vil vove at påstå at du, hvis du er seriøs med din shop, skal investere det det kræver i betalingssystem. Du skal kunne tage kreditkort for at være en seriøs e-handlende.

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)