Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Whitney Houston er død

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:
Som man jo så bare ignorer i stedet for at lade dem vandre.

Enig!  

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Vejle
Tilmeldt 8. Jun 09
Indlæg ialt: 538
Fra  Androiderne.dk Skrevet kl. 10:54

Helt vildt så mange af de største stjerner der er døde af stoffer.
Mange af dem tog ikke stoffer før de blev kendte, så det vidner også om at det liv vi andre går og misunder (nogle af os), ikke er så nemt og ligetil som det ser ud når de vader op af den røde løbere. Spild af et liv og et talent.

Fra Hegnshusene 54
Tilmeldt 1. Dec 11
Indlæg ialt: 23
Fra  Service Group Skrevet kl. 11:50

Høy:
Helt vildt så mange af de største stjerner der er døde af stoffer.
Mange af dem tog ikke stoffer før de blev kendte, så det vidner også om at det liv vi andre går og misunder (nogle af os), ikke er så nemt og ligetil som det ser ud når de vader op af den røde løbere. Spild af et liv og et talent.

Enig! Yes

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 12:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Palle P:
Altid trist når nogen dør, specielt for den familie der er tilbage, men helt ærligt - hvor mange har skænket hende en tanke de sidste 5-8 år? udover at hun stog flere og flere stoffer og opførte sig mere og mere pinligt.

Sjovt nok, det har jeg faktisk. Jeg sybtes det er utrolig trist skæbne for sådanne et talent.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 12:48

Jeg har også tænkt ofte på hende, og håbet hun fik det comeback hun fortjente. Og sådan er der millioner af musikelskere der også har tænkt. Hvis man kun er interesseret i hende når hun er på forsiderne, så har man sikkert glemt hende igen.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 12:59
Oplevede hende i Forum forrige år, selvom hun var langt fra tidligere styrke, var det en oplevelse...

Hun var den største fra mine yngre dage...fantastisk stemme, hvor var det synd hun faldt for Bobby...

Mega RIP...
Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 13:55

R.I.P

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Nov 10
Indlæg ialt: 360
Fra  Auto-Butikken.dk SaleCity Import Skrevet kl. 14:46

Rigtig sørgeligt - efter både Houston og vores legendariske pop konge er væk, var det efter min mening de sidste rigtige superstjerner verden nogensinde vil se.

Mads G. Jensen

Auto-Butikken.dk - Bredt sortiment af biludstyr og autodele, der blandt andet byder på Danmarks største udvalg af justerbare gevindundervogne, sportsundervogne og sænkningsfjedre.

FKShoppen.dk - Danmarks største importør af biludstyr fra FK Automotive - Over 20.000 produkter på lager.

MotorOlien.dk - Lagersalg af motorolie i alle prisklasser.

Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 15:40

Sgu ærgerligt for sådan en kvinde. Men havde nu gået og troet det var sådan hun ville forlade den jordlige verden.

Hun var dygtig for en del år siden... det sidste hun lavede var noget kommercielt roderi som kun skulle være pengemaskine og ikke noget med sjæl og personlighed i desværre.

Så er der nok nogle tvstationer der skal køre guld på hun er død... "dokumentarer" og Bodyguard i store fede stråler den næste tid og inden længe et opsamlings album.

Supply Chain blæksprutte

Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 15:42

Hvil i fred...

rabatter på butikker med et MEXO medlemskort.
Har du en webshop/forretning, du gerne vil have på MEXO, så skriv gerne en PB.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)