R.I.P |
Whitney Houston er død
|
Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?
Meget øv !! Det kvindelige modstykke til Michael Jackson i min opvækst. Guddommelig og smuk sangerinde som jeg håbede kunne få en værdig afslutning |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
En super sjerne som slukkede alt alt for tidligt. R.I.P. dear.... Det får mig til at tænke at selv om du har succes må du ikke misbruge den eller ikke tage hånd om den, du skal hele tiden være sulten på nye opgaver og ikke sløse da du aldrig er bedre end din sidste koncert, kundebesøg, website osv. Mvh HH |
En kedelig nyhed - hun var et smukt menneske med en smuk stemme og hun vil leve længe i vor bevisthed. Hvilken musisk/stemme oplevelse!
|
mvh john sommer|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|
trist - et større talent har jeg ikke hørt. |
Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk - https://icode.dk
Der er allerede smagløse jokes ude "de siger hun døde i hendes badekar, i det mindste var hun clean da hun døde" |
Altid trist når nogen dør, specielt for den familie der er tilbage, men helt ærligt - hvor mange har skænket hende en tanke de sidste 5-8 år? udover at hun stog flere og flere stoffer og opførte sig mere og mere pinligt. Uanset skal hendes sange nok stige til tops igen! |