Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu er jeg klar til at vise jer min side..

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Nu syntes jeg efterhånden jeg er ved at være klar til at vise min side forsigtigt frem .Når jeg skriver "forsigtigt" så er det mere fordi, der stadig mangler liiidt ting her og der,men syntes jeg er kommet godt fra start,når man tænker på udgangspnktet var nul. haha men takket være en del Amino gutter og min kæreste,så er den nu oppe og køre. Håber i vil tag et kig på den. I må gerne komme med feedback,men jeg er godt klar over der mangler en del endnu,men for nu er den da brugbart..... :-) ja i må selvfølgelig også gerne sige hvis der er noget i GODT kan lide... thihi

/Miriam

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 20:32
Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 20:39

Jeg vil vente med at komme med feedback til siden er helt færdig...

- Alexander Baandrup Larsen

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 20:45

Alexander du velkommen til at skirve pb så kan jeg se hvad du vil sige,og se om det er netop DE ting jeg skal have fikset.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:47

både dansk og engelske er blandet samme på forummet vælg et af disse 2 sprog du vil køre siden med , det forvirre meget med 2 sprog på siden

forsiden meget lidt indhold på kun forside og historien bag siden

hvem er du mere om det

google plus på siden og facebook og twitter og få en masse linkes

udnyt mere google viser op 70 tegn udnyt det og lav alle titlerne unikke

men især mere indhold på siden mangler der

jeg kunne ikke se en kontakt siden få det ,det skaber troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1770
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 01:50

Gå til forum to steder ser dumt ud synes jeg nøjes med et sted.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 09:54

skulle måske lige have skrevet at ALT det med google og links er jeg ikke nået til endnu.er godt klar over det,men bare ikke nået dertil,eller sat mig ind i det endnu. Jeg har ikke planer om en hel masse links og forvirrende ting og sager på siden,lidt selvfølgelig.

Jeps er godt klar over det med to forum,det er en af de ting vi skal have væk,og den engelske del skal også væk.

Fra Risskov
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 12:28

Hvis jeg skulle give dig min personlige mening, synes jeg du skal køre med et design, jeg blev i hvert fald lidt forvirret da forummet var helt anderledes (måske er det bare mig der synes det)

Sæt dit navn ind og et billede af dig selv, det virker mere personligt :)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 12:35

Jeg synes du skal vente med at få feedback til du har gang i forumet, fordi for mig så ser det ikke klar ud. Du mangler at oprette kategorier osv. Lad os bare sige den er ikke klar endnu :)

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:50

AngryBird:

Jeg synes du skal vente med at få feedback til du har gang i forumet, fordi for mig så ser det ikke klar ud. Du mangler at oprette kategorier osv. Lad os bare sige den er ikke klar endnu :)

vh AB

Irrelevant iagttagelse du der har foretaget dig. Mon det kan skyldes din manglende intellekt, når det kommer til vurderinger af sådanne ting?

Til trådstarter:

Fin lille hjemmeside, og jeg synes du er kommet godt fra start. Noget jeg måske finder iøjnefaldende, er det noget kønsbestemte design, på en side der tilsyneladende er for alle med et "problem". Vi må nok erkende, at siden i sig selv giver mest gas til den feminine side, hvorimod jeg - som mand - ville føle at jeg havde lidt for løse håndled. Siden henvender sig derfor primært til kvinder, og det er formentlig de færreste mænd du kan tiltrække.

Med det sagt, vil jeg igen sige at du er kommet godt fra start. Der er nogle små synsmæssige, og designmæssige mangler. Her kan vi blandt andet tale om engelsk på dit forum. Banneret i toppen af forummet, som ikke passer, og som Emil sagde - manglende kategorier.

Men hvis ikke man føler at man kan komme med noget konstruktivt på nuværende tidspunkt, så må man erklære sig inhabil overfor en eventuel vurdering, og derfor bør man holde sig ude af tråden.

Emil - du skriver bare, hvis du ønsker at jeg skal oversætte overstående tekst for dig.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)