Jeg synes du skal vente med at få feedback til du har gang i forumet, fordi for mig så ser det ikke klar ud. Du mangler at oprette kategorier osv. Lad os bare sige den er ikke klar endnu :)
vh AB
Irrelevant iagttagelse du der har foretaget dig. Mon det kan skyldes din manglende intellekt, når det kommer til vurderinger af sådanne ting?
Til trådstarter:
Fin lille hjemmeside, og jeg synes du er kommet godt fra start. Noget jeg måske finder iøjnefaldende, er det noget kønsbestemte design, på en side der tilsyneladende er for alle med et "problem". Vi må nok erkende, at siden i sig selv giver mest gas til den feminine side, hvorimod jeg - som mand - ville føle at jeg havde lidt for løse håndled. Siden henvender sig derfor primært til kvinder, og det er formentlig de færreste mænd du kan tiltrække.
Med det sagt, vil jeg igen sige at du er kommet godt fra start. Der er nogle små synsmæssige, og designmæssige mangler. Her kan vi blandt andet tale om engelsk på dit forum. Banneret i toppen af forummet, som ikke passer, og som Emil sagde - manglende kategorier.
Men hvis ikke man føler at man kan komme med noget konstruktivt på nuværende tidspunkt, så må man erklære sig inhabil overfor en eventuel vurdering, og derfor bør man holde sig ude af tråden.
Emil - du skriver bare, hvis du ønsker at jeg skal oversætte overstående tekst for dig.