Morten nu har jeg mere erfaring end dig, så dt vil jeg ikke diskutere. vh AB |
øvøv jeg skulle slet ikke have skrevet min tråd.der er bare slet intet positivt over det i skriver,men ok sådan er det jo bare....
Morten nu har jeg mere erfaring end dig, så dt vil jeg ikke diskutere. vh AB |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
øvøv jeg skulle slet ikke have skrevet min tråd.der er bare slet intet positivt over det i skriver,men ok sådan er det jo bare.... |
Skakmat. Ja med det argument, så ser det ud til at jeg må hejse det hvide flag. Ufattelig intelligent, ufattelige argumenter og ikke mindst glimrende beviser på at du er mere erfaren end mig. Jeg bukker mig, i støvet for din enorme viden og din massive erfaring.
Måske ikke direkte positivt, men du kan vende det til noget positivt. Nu lagde du jo siden ud så den kunne få lidt feedback, og det har du da fået - det er da positivt. Negativ feedback er lige så positivt som godt feedback, da du i begge tilfælde kan bruge det til noget - såfremt du naturligvis vælger at bruge den feedback du har fået til noget fornuftigt. Intet jeg skrev til dig, skal opfattes negativt, da jeg finder din side meget pæn - men igen må jeg erkende at siden i sig selv ikke tiltaler mig. Det er kun pga. de mange lilla og lyserøde farver, som appellere mere til den kvindelige del, af den danske befolkning. Med det sagt, så er det ikke ensbetydende med at det er en grim hjemmeside, da det i mit hoved ikke er tilfældet. Du har holdt det simpelt, og du beskriver hvad siden går ud på - det er ganske udmærket. Jeg ønsker dig al held og lykke med det :) |
Hej Igen Miriam Der skal være plads til noget positivt i det vi skriver. Din ide er super god. Men du mangler lige at få gang i forummet. Det bedste du kan gøre lige nu er at optimere dit forum til relavente søgeord såsom: sygdoms forum, syg forum, og ja osv. Nu har jeg ikke lige tjekket søgeordne ud til dit forum, men det ville nok være noget i den stil. Når folk begynder at opdage siden og begynder at skrive jamen så begynder du at tage designet og siden meget mere seriøs og ser den som din daglige udfordring. Håber du får succes med forummet - Kunne være jeg selv havde et par spørgsmål til siden. vh AB |
Hej Igen Miriam Der skal være plads til noget positivt i det vi skriver. Din ide er super god. Men du mangler lige at få gang i forummet. Det bedste du kan gøre lige nu er at optimere dit forum til relavente søgeord såsom: sygdoms forum, syg forum, og ja osv. Nu har jeg ikke lige tjekket søgeordne ud til dit forum, men det ville nok være noget i den stil. Når folk begynder at opdage siden og begynder at skrive jamen så begynder du at tage designet og siden meget mere seriøs og ser den som din daglige udfordring. Håber du får succes med forummet - Kunne være jeg selv havde et par spørgsmål til siden. vh AB |
Hej Ab Tak for tilbagemeldingen. du skal tænke på at alt jeg har lavet er blevet gjort med gratis temar osv. da det pt kun er på hobbyplan, så har ikke sprøjtet 1000vis af kroner i siden...endnu. Jeg er godt klar over fejl og mangler. Jeg tror ikke jeg pt har tænkt mig at lave disideret enmer under forumne,fordi der pt ikke er sindsyg mange forum, måske med tiden.det er ikke min største priotering lige nu. pt skal jeg have klaret det med det engelske, tiden,billeder ind, min fb side, og det der med at optimere søgeord har jeg desværre ikke en fløjtende fis forstand på...så ved ikke lige hvordan jeg skal klare den, og ja måske få ændret farverne ....
|
Hvis du har lyst til at vide mere om hvordan du optimere dig på de forskellige søgeord jamen så skriver du bare en pb. Så skal jeg nok lære dig det. vh AB |
kom da lige i tanke om,at jeg kunne spørge jer. hvis ikke farven på siden skulle være lilla, hvilken farve så?? den sku gerne appelere til både mænd og kvinder. som kæresten siger rød er pige farve, blå er drengefarve,og midt i har vi lilla..... Men kom gerne med jeres ideer til farven... Grøn er vist udelukket... |