Hej Lagerhotel, Nu er jeg ikke en af dem der bruger Trustpilot eller E-mærket til noget, altså jeg tjekker ikke op hos dem før jeg lægger en ordre i en butik. Jeg har dog holdt øje med andres karakterer hvis jeg for eksempel byder på noget på Ebay. Hvis jeg så ser en person har fået en dårlig karakter, så kigger jeg på hvordan karaktergiver ellers har vurderet andre handler. Hvis vi nu tager jeres utilfredse kunde, så er det jo tydeligt at han ikke er typen der smider om sig med roser. De seks andre vurderinger han har givet, er udelukkende dårlige. Det kan godt være at han er typen der bare kun farer i blækhuset når han er vred og man derfor ikke ser hans tusindvis af positive oplevelser. Men efter min mening mister hans karakterer derfor værdi, da han bare fremstår som en kværulerende person. Han er altså ikke noget I ville miste mig som kunde på, men dermed ikke sagt at det ikke er vigtigt at I får skubbet glade kunder igennem TrustPilot, når I nu har valgt at have det på, for det kræver trods alt 10 glade for at overdøve en vred. Jeg vil dog sige at det vigtigste overhovedet for en internetbaseret butik, efter min mening, er ærlighed og åbenhed. Som kunde vil jeg hellere have at vide at der går en uge før jeg får mine varer end at der står varene sendes i morgen og der så går en uge før jeg modtager dem. Så kan jeg selv vurdere om jeg vil vente eller om det er vigtigt for mig at det går hurtigt. Nu har jeg ikke selv handlet hos jer endnu, så jeg har ikke en førstehåndsoplevelse, men uanset om der er hold i det han siger her eller ej, så sørg for at være ærlige om de ting I selv er herre over i jeres butik, så er jeg ikke i tvivl om at I kaprer flest kunder i længden - af den glade slags. :) Med venlig hilsen Tommy
|
Super indstilling! Det er super vigtigt at tage kritikken til sig, og en dårlig anmeldelse er jo bare en mulighed for at lære hvad man kan gøre bedre og hvor man kan optimere.
Det er som regel en rigtig god idé, at give de kunder der anmelder jer dårligt, lidt ekstra tryk på pedalen. Ring dem op og undskyld med en flaske vin, slik eller bare forsikre dem om at næste handel bliver meget bedre, netop fordi I tager deres kritik til jer, og sørg selvfølgelig for at takke for feedbacken.
Det behøver ikke at koste noget at vende en dårlig anmeldelse til en god anmeldelse, men man bør gøre forsøget under alle omstændigheder.
Jeg kan se at I har besvaret anmeldelsen som almindelig bruger. Sørg for at besvare "som virksomhed", så besvarelsen automatisk vises for alle brugere, så de besøgende kan se at I ikke bare kaster en dårlig anmeldelse over skuldrene.
Håber det kan bruges. :-) Rigtig god fornøjelse med indsamlingen af flotte anmeldelser!