Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi får dårlige anmeldelser på truspilot

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Nærum
Tilmeldt 24. Aug 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Det hemmelige rum bag reolen Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik vi da lige en dårlig anmeldelse på trustpilot. Men fair nok, det vælter ind med ordrer, og deraf har vi haft en kunde som har haft en dårlig oplevelse, og det må vi bare tage til os og lære noget af.

Hej Lagerhotel,

Nu er jeg ikke en af dem der bruger Trustpilot eller E-mærket til noget, altså jeg tjekker ikke op hos dem før jeg lægger en ordre i en butik. Jeg har dog holdt øje med andres karakterer hvis jeg for eksempel byder på noget på Ebay.

Hvis jeg så ser en person har fået en dårlig karakter, så kigger jeg på hvordan karaktergiver ellers har vurderet andre handler. Hvis vi nu tager jeres utilfredse kunde, så er det jo tydeligt at han ikke er typen der smider om sig med roser. De seks andre vurderinger han har givet, er udelukkende dårlige.

Det kan godt være at han er typen der bare kun farer i blækhuset når han er vred og man derfor ikke ser hans tusindvis af positive oplevelser. Men efter min mening mister hans karakterer derfor værdi, da han bare fremstår som en kværulerende person.

Han er altså ikke noget I ville miste mig som kunde på, men dermed ikke sagt at det ikke er vigtigt at I får skubbet glade kunder igennem TrustPilot, når I nu har valgt at have det på, for det kræver trods alt 10 glade for at overdøve en vred.

Jeg vil dog sige at det vigtigste overhovedet for en internetbaseret butik, efter min mening, er ærlighed og åbenhed. Som kunde vil jeg hellere have at vide at der går en uge før jeg får mine varer end at der står varene sendes i morgen og der så går en uge før jeg modtager dem. Så kan jeg selv vurdere om jeg vil vente eller om det er vigtigt for mig at det går hurtigt.

Nu har jeg ikke selv handlet hos jer endnu, så jeg har ikke en førstehåndsoplevelse, men uanset om der er hold i det han siger her eller ej, så sørg for at være ærlige om de ting I selv er herre over i jeres butik, så er jeg ikke i tvivl om at I kaprer flest kunder i længden - af den glade slags. :)

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 09:23

Super indstilling! Det er super vigtigt at tage kritikken til sig, og en dårlig anmeldelse er jo bare en mulighed for at lære hvad man kan gøre bedre og hvor man kan optimere.

Det er som regel en rigtig god idé, at give de kunder der anmelder jer dårligt, lidt ekstra tryk på pedalen. Ring dem op og undskyld med en flaske vin, slik eller bare forsikre dem om at næste handel bliver meget bedre, netop fordi I tager deres kritik til jer, og sørg selvfølgelig for at takke for feedbacken.

Det behøver ikke at koste noget at vende en dårlig anmeldelse til en god anmeldelse, men man bør gøre forsøget under alle omstændigheder.

Jeg kan se at I har besvaret anmeldelsen som almindelig bruger. Sørg for at besvare "som virksomhed", så besvarelsen automatisk vises for alle brugere, så de besøgende kan se at I ikke bare kaster en dårlig anmeldelse over skuldrene.

Håber det kan bruges. :-) Rigtig god fornøjelse med indsamlingen af flotte anmeldelser!

Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 655
Skrevet kl. 09:27

Har selv været igennem en underlig situation med Online-Results med at de havde sendt os i noget inkasso "fordi" vi havde betalt. *Host* *Host* Det havde vi alligevel, men var ikke Online-Results der lavede lort i den skal det så siges.

Eller var bogholderiet, men inkassoen forstod heller ikke da Online-Results skrev/ringede til dem om at der ikke var et problem. Hvilket er pisse irreterende, men ham jeg snakkede med fra Online-Results ville sende mig et plaster på såret som var noget vin. Det kalder man at ville tilbyde en god afslutning :).

Så det er med at finde en fin måde at slutte en dårlig tvist af på, så kan det betyde at man får en fed kunde i sidste ende.

Online Entreprenør - www.fasto.co

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 09:29

Hvis det vælter ind med ordrer, ring til TP og få en B2B konto. Så kan I kickstarte jeres anmeldelser ved at sende en systemmail ud til de seneste 300 kunder... Problem solved :)

Deres b2b system er virkelig godt!! Kan anbefales..

Dbh. Yngvi

Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Skrevet kl. 09:33

Så har man da en løsning der :).

Men koster vel også noget? :).

Fra København
Tilmeldt 7. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Safegear ApS SorteSokker.dk Skrevet kl. 09:43

Dennis Pedersen:

Så har man da en løsning der :).

Men koster vel også noget? :).

Intet er gratis :-) Men du kan prøve deres 14 dages trial. Derefter kan du vurdere det nærmere.

Dbh. Yngvi

Fra Larnaca, Cyprus
Tilmeldt 9. Feb 12
Skrevet kl. 10:19

Yngvi K.:
Intet er gratis :-) Men du kan prøve deres 14 dages trial. Derefter kan du vurdere det nærmere.

Jo at bruge hans nyhedsbrev eller kvittering efter salg ;).

Det er 100% gratis for ham :).

Men er da en fed funktion de har, de er nogen gæve gutter hos trustpilot :).

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)