Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop - hvad skal man vælge ?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Haj alle amino bruger.
Håber på lidt hjælp her selv om der er mange med dette spørgsmål.
Har læst en del og har kigget på en masse ideer. Men man står altid tilbage og tænker er det det.
Så man vil ha gravet mere i det.
Situation er din at vi er 2 der er i gang med eget tøjmærke som er i gang med at blive produceret.
Og til salg i starten vil vi bruge trendsales.dk og egen webside.
Der findes et hav af udbyder. Så man er sådan lidt (faret vildt i en stor mørk skov)

• Der hvor vi hoster der skal vi også bruge et domæne + der skal være CMS.
    Fordi det mig der skal lave siden i CMS har lidt styr på computer men er ikke haj til koder.

• Der hvor jeg hoster skal der være en god webshop. Altså en hvor der er pænt store billeder hvor tøjet kan vises måske via flere billeder fra forskellige vinkler. (skal være nem at finde ud af)

• Prisen skal ikke være i den dyre ende men heller ikke i den billige.

Har i nogen gode ideer til hvor jeg kan finde dette ? domæne+webhost(cms)+webshop
    Håber i kan hjælpe og gi lidt links selv om spørgsmål kommer gang på gang her.

Takker
    Mvh Hari

Fra Randers
Tilmeldt 21. Jul 11
Indlæg ialt: 39
Fra  selfiehuer.dk Skrevet kl. 22:16

Jeg vil helt klart anbefale dig hostingudbyderen Danhost, der sikrer dig en professionel løsning hvor du har dit domæne der bliver knyttet til din Webshop - som de sætter op i et utrolig brugervenligt CMS-system, der endda er designet til også at hjælpe dig i gang med søgeordsoptimeringen. En yderst professionel og særdeles brugervenlig Webshop får du for 399 pr månede og jeg har kun gode erfaringer med virksomheden.
Hvis du vil høre lidt mere information synes jeg du skal kontakte dem, formentlig skal du have fat i en der hedder Kathrine Svendsen, der kan hjælpe dig godt igang.

Og ellers må i have held og lykke med jeres virksomhed.

Mvh Mass Blomkvist

#SELFIEHUER - Huer så flotte, at du får lyst til at tage et selfie!

http://selfiehuer.dk/4-huer-til-kvinder/

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 22:31

Hvis du kigger lidt rundt her på Amino, vil du se, at emnet har været oppe et utal af gange før, hvor folk anbefaler diverse shopløsninger og fordele/ulemper.

Selv bruger jeg PrestaShop - deraf mit navn her på Amino. Det er nemt at arbejde med, tilpasse, designe og implementere ny funktionalitet.

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 22:41

Kan anbefale OpenCart og jeg har snart været alle løsninger igennem og testet dem, men indtil videre er det OpenCart som vinder.. Det er super nemt at sætte op og meget bruger venligt med mange extension muligheder. Der er også flere web designere til OpenCart end f.eks. PrestaShop.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Skrevet kl. 00:15

takker de bliver hermed kontaktet mandag. For at forhøre mig om mere.
Har lige været inde på deres side og lure det ser fint ud

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Skrevet kl. 00:22

som skrevet har læst lidt rundt her på amino. Men da jeg er ny herinde så det lidt svært at finde rundt syns jeg. PrestaShop er det gratis webshop ? Eller ?

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Skrevet kl. 00:26

Det ser rigtig godt ud. Men mit engelsk er ikke det bedste og da jeg skal bruge en del support så kommer du ikke til at gå :|
Men takker for tippet.

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 00:30

Prestashop er så vidt jeg ved, det mest benyttede Open Source system (mere end 100.000 brugere på verdensplan). Hvis du vil se eksempler på, hvordan shops kan se ud, så er her links til deres showcases: http://www.prestashop.com/en/showcase_liveshops/

Enig med dig i, at det er praktisk talt umuligt at bruge søgefunktionen her på Amino, da man finder virkelig gamle indlæg og stort set ingen nye:-(

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:40

jeg bruger også selv prestashop til min shop det fungere let synes jeg

amino.dk søge funktion klik nyeste indlæg først så kommer alle de gamle indlæg ikke op først

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Skrevet kl. 01:20

takker: Men er ikke den helt store haj inden for hjemmesider.
Sådan her tænkte jeg det forgår:
*FX kontakte danhost (fx)
*Jeg siger: jeg skal ha en side www.blablabla.dk kan i hjælpe med det. Der skal være webshop og CMS modul.
*De siger: Jo det kan vi det koster så meget bla bla.......
*Så viser de mig hvordan deres CMS virker (kommer an på deres support)
*Jeg går igang når jeg færdig Ringer jeg til dem og de ligger en webshop ind ? og jeg begynder at ligge varer ind :S

Men hvad så hvis man vælger fx prestashop `? Er det kun en webshop som man ligger på en hjemmeside ?Altså en webshop er bare en slags modul man ligger ind Right ?

Så kan man købe webhotel med CMS hos fx. danhost uden webshop og så bruge prestashop som en webshop.. er det sådan jeg skal forstå det `?

Føler mig total lost lige nu ang det her. Men er ikke i tvivl om jeg kan lave en pæn side selv om det ikke lyder helt sådan :D

Takker igen.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)