Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop - hvad skal man vælge ?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 10. Jun 09
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :

de dukker op ja.. men igen lidt svær at finde rundt i.. fx søgte jeg efter webshop og der kom der mange svar. Men mange af dem var fra samme indlæg gad man kunne søge kun efter emne fx.

Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 20:28

Prestashop FTW!

Det super nemt at holde styr på

Bla kan.

Economics integreres med et modul (til fakturering)

Trustpilot intregreres med et modul (til bedømmelse)

Quickpay integreres med et modul (betaling med kort)

NÆSTEN ALT findes som modul

Og til aller sidst du kan se en demo her http://www.prestashop.com/en/showcase_demo/

Fra Københaven / Århus
Tilmeldt 23. Sep 11
Indlæg ialt: 67
Fra  Webstock Skrevet kl. 07:11

Hej Hari

Vi, webstock.dk, har stor erfaring indenfor distributionssystemer til modebranchen. I det vi har mange fashion-distributører som kunder, har vi udviklet et målrettet B2B system, som er skrædersyet til dette formål. 

Kernen i vores system er bygget op omkring Magento eCommerce software platformen. Hvis du ikke kender Magento, så kan jeg kort fortælle, at det er et af de mest udbredte og anerkendt open-source php websystemer på markedet. Det er yderst brugervenligt samtidigt med, at det giver mulighed for et uendeligt antal funktioner. 

Ud fra denne kerne tilbyder vi t tapas-lignende koncept, hvor det er muligt at vælge lige præcist de elementer, som du har behov for. 
Som jeg forstår det på dig, så ønsker i på sigt at sælge direkte til butikkerne, men også via egen webshop. Hertil vil jeg anbefale, at i anvender vores B2B og B2C løsning. Derved får i et unikt distributionssystem, hvor jeres kunder kan logge ind og bestille/supplere direkte, uden de er afhængige af, at i har tid til at servicere dem. 

Med Magento som kerne, kan vi som sagt tilbyde integration til en lang række andre tjenester. Jeg har lavet en kort liste nedenfor, som jeg håber, vil ramme dine behov.

• Integration med E-conomic: Modsat de øvrige spillere på markedet, som kun tilbyder 1-vejs-kommunikation mellem webshop og E-conomic, har vi mulighed for at tilbyde dig 2-vejs-kommunikation. Det vil kort sagt sige, at du ikke kun kommunikerer dine ordrer til E-conomic men, at du også kan sende informationer den anden vej! Hvis du fx nedskriver nogle varer eller retter en pris i E-conomic, vil dette automatisk blive opdateret i  din Magento-kerne. 
  • Integration med Post Danmark: Vi kan tilbyde dig integration mellem din webshop og Post Danmarks Webpack2 system. Det betyder, at dit webshop-system automatik opretter en pakkelabel hos Post Danmark, udskriver pakkelabels, ordresedler, fakturaer samt adviserer kunden med Track & Trace-nummer via sms og e-mail. 
  • Integration med GLS: Integrationen mellem sMagento-kernen og GLS tilsvarer integrationen med Post Danmark. Det foregår ved, at kunden under check-out får mulighed får at vælge en pakkeshop, hvor de efterfølgende kan afhente varen. Det kan være en stor fordel at anvende GLS-pakkeshop, hvis du selv ønsker at udsende varerne, idet GLS tilbyder favorable priser i forhold til Post Danmarks standard aftaler.
  • Integration med lagerhotel: I forbindelse med ovenstående bør det nævnes, at vi driver et lagerhotel, hvor i gennem vi kan tilbyde Danmarks laveste priser hos Post Danmark. Vi kan som standard tilbyde dig at udsende pakker op til 1 kg for kun 35 kr. Hertil kommer et mindre håndteringsgebyr, som aftales alt efter ordremængden og omfang (ca. 10-16 kr. pr. ordre). Det kan for nogle leverandører/webshops være en stor fordel, at anvende et lagerhotel både fordi, der kan være rigtig mange penge at spare, men også fordi det er en stor arbejdsbyrde i det daglige. 
  • POS-system (kasseapparatsystem):  Som en add-on til Magento kernen, har vi udviklet et kasseapparatsystem, som bevirker, at du kan bruge det på samme måde som ethvert andet kasseapparat i en fysisk butik (vi leverer bonprinter og stregkodescanner). Hvis du bruger vores POS-system opnår du den fordel, at du samler alle dine salgs- og produktinformationer i Magento, og derved også E-conomic, hvis du altså vælger at integrere med dette.  Det betyder også, at hvis du fx sælger en vare i din fysiske butik, vil den straks blive trukket fra lageret i din webshop, derved undgår du at sælge produkter på din webshop, som du reelt ikke har på lager.
  • B2B (distributionssystem): Som skrevet ovenfor så har vi udviklet et B2B system, som fungerer gennem samme administrationsmodul, som en evt. webshop. B2B systemet foregår ved, at butikken anmoder om et login til en et ellers offentligt lukket system, hvorfra de kan afgive ordre, fremkalde fakturaer etc.
  • SEO-optimering: Alle vores sider er udarbejdet i henhold til den fremmeste viden inden for SEO-området. Dertil skal det nævnes, at vi har en fuldtidsansat siddende, som på daglig basis arbejder med at optimere vores systemer således de altid har den bedst tænkelige søgemaskineoptimering.
  • Ad-words: Hvis du ønsker at gøre brug af Ad-words reklamer, har vi mulighed for at hjælpe dig med dette.

Vi kører med lave modulpriser for de enkelte komponenter, så hvis ovenstående har vakt din interesse, vil jeg meget gerne høre fra dig. Så kan vi evt. arrangere et møde eller jeg kan ringe dig op så vi kan drøfte de enkelte elementer.

Slutteligt vil jeg gerne nævne, at vi selv driver, og har drevet webshops i over 10 år. Dertil kommer, at vi i en årrække selv har distrbueret et fashionbrand i Danmark samt arbejdet med utallige distributører på det Danske maarked. Samlet set har vi der i gennem oparbejdet stor erfaring inden for etablering og drift af hhv B2B og B2B systemer.

Den viden og erfaring vi har oparbejdet, deler vi gerne med jer. Filosofien i vores virksomhed er, at hjælpe vores kunder hele vejen, således vi sammen sikrer, at projektet bliver en succes. Hvis vores kunder opnår succes, gør vi også. 

Venligst

Lasse Juhl 

Webstock.dk

Tilmeldt 17. May 10
Indlæg ialt: 53
Fra  RitterDesign.dk Skrevet kl. 08:20

Hej Hari

Jeg har 2 slags webshop, som vi kan bygge ovenpå Joomla CMS. De er begge på dansk, så det er mere alt efter behov og diversen integrationer du har brug for.

Kig evt. www.ritterdesign.dk og kontakt mig, hvis der er yderlige spørgsmål.

Er sikker på vi nok skal finde en nem løsning til dig, som lever op til dine forventninger.

Micki

www.ritterdesign.dk - Speciale i Joomla CMS system - www.hurlumleg.dk -Legetøj & trælegetøj

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)