Hejsa. Nu har jeg hele dagen i dag haft en debat kørende på www.hol.dk om Import fra Kina osv. De er simpelthen nogle fjolser derinde.. Anyways. Jeg går med en idé om at starte en webshop med min far. iPhone tilbehør. Inden i skriver at der findes så mange andre, så ved jeg det godt, men jeg kan blive bedre end dem og så er den ikke længere Jeg har tænkt mig at importere fra Kina. Jeg har fundet nogen rigtig gode priser på iPhone tilbehør. Jeg er dog kommet i tvivl om et par ting. En af de iPhone bumpers jeg har fået hjem står der bagpå pakken: http://i43.tinypic.com/e9hguu.jpg Går ikke udfra det er ægte Apple Bumpers. De ligner 100% Apples. På siden hvor jeg bestiller fra reklamerer de IKKE NOGEN STEDER med at det er Originale Apple Bumpers. Produkt overskriften hedder: Stylish Protective Bumper Frame Case for iPhone 4 - WhiteDet er KUN de hvide bumpers der står Apple bagpå. Resten er helt neutrale. Må jeg importere varer der står apple bagpå og skrive på min webshop at det IKKE er originale Apple Bumpers, eller er det HELT ulovligt? De andre bumpers står der INTET bagpå med Apple. De er vel lovlige at importere og sælge i DK? Hvad er reglerne helt præcis? Skal jeg have importørlicens? God dag. Mvh Mikkel Thomhav :-) |
Rettelse:
Produkt overskriften på Bumpers er:
Stylist Protective Bumper Frame Case for iPhone 4 - White