Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kan hjælpe til med nyt web design?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 25. May 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan anbefale et par stykker, som har lavet det en del gange før.

Du er velkommen til at kontakte undertegnede.  

Mvh.

Susanne Brohus

Brohus & Co.

IT-rekruttering og HR

http://www.brohuscompany.dk/it-rekruttering/

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Frederik Børgesen:

Du siger du at jeg ikke behøver at opfinde den dybe tallerken, hvis du vil have meget succes bliver du nød til at springe ud i noget nyt, nu syntes jeg personligt ikke om hverken amazon eller Saxo.com.

Og hvis det er din holdning så vil du fejle! Husk på at det ikke kommer an på hvad du subjektivt synes er fedt eller ej, men hvad der får dine besøgende til at konvertere (til kunder :))

Hele ideen med at have en side der kun tjener som en "dør" er dødfødt. Jo flere klik du tvinger dine brugere til at lave, jo flere vil alt andet lige falde fra. For en del år siden var det meget smart at have en "splash side" og folk skulle så klikke "Enter" eller lign. I dag er der ingen der bruger den mere. Hvorfor? Fordi man idag har fået fokus på målet for ens side - og som oftest er målet ikke at det "ser smart ud", men at man langer nogle produkter overdisken, får flere leads, sælger sine sevices osv.

Men det er klart, hvis du bare gerne vil have en smuk og smart webshop skal du da gøre det. Men hvis det er fordi du har en drøm (og mål?!) om at tjene penge på din webshop vil jeg på det kraftigste fraråde dig det. 

Frederik Børgesen:

Jeg foretrækker at fremvise mine produkter flot og elegant og så er jeg fuldstændig ligeglad med om der for 1 år siden var en anden der prøvede at lave et design som tiltrækker kunder, jeg syntes ikke du kan bedømme min ide på den måde når du hverken ved om det er mode tøj eller fru. hansens gamle træ stole jeg sælger.

Det var et gratis råd der kan gøre at du ikke spilder en masse penge.

Opasia (der havde TDC eller rettere TeleDanmark i ryggen og derved masser af grunker og kloge folk) prøvede også at gøre shopping oplevelsen mere visuel og knækkede nakken på det - om end det er mange år siden og der er sket meget med online shopping siden da. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 10:01

Nu var det bare et eksempel på en shop, som jeg tit handler i. 

Det er et sjovt koncept, men jeg er dog enig i de øvrige betragtninger om at det ikke fungerer 100% - det ser sjovt ud og man husker det, men så stopper det også der. Alle undersiderne er jo også traditionelt design.

Der er masser af mulighed for et lækkert og eksklusivt design til dine flotte produkter. Du vil gøre dig selv en tjeneste ved at tænke mere over SEO, user experience og responsivt layout (nu hvor vi er i smartphone/tablet universet) end døre og reoler.

Se fx dette design, som tilpasser sig selv skærmens størrelse: http://newyorkbicycles.myshopify.com/

Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 10:14

Shopping på nettet skal være en oplevelse for seerne og ikke kun for kunderne, aberchrombie sælger kun deres tøj pga. deres butik og ham "manden" De fleste syntes ingengang tøjet er pænt. Aberchrombie er et godt eksempel for en ny måde at handle på, ikke destu mindre har Aberchrombie flere besøgende end nogen anden butik i københavn har. Nu til dags vælter befolkningen ikke ind i butikker/webshops, enten skal de lokkes med tilbud eller også kan man gøre som Aberchrombie at gøre besøget til en oplevelse som seerne ville kunne være stolte over at fortæller videre.

Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 10:17

Jeg ønsker mere at lave en eksklusiv webshop som senere hen skal beskæftige sig med lækkert tøj ned i små str. Og samtidig have covers som accesories.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:59

Jamen så held og lykke med det... Det lader til at du ved en helt masse om brugeradfærd ifm online shopping.

Der er nok flere herinde som gerne bare vil tjene lidt penge på at lave et design til dig og ikke tænke så meget på at rådgive dig.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)