Hej amino, ville hører om der var nogle herinde der har forstand på webdessign? ¨er villig til at betale" Jeg ønsker at lave en webshop som en butik: side 1: dørene slår op til en butik, man klikker enter. side 2: man see en masse reoler, et gulvtæppe, en disk, på reolerne er der præsenteret foreskellige varer. side 3: man vælger sin reol og man kommer ind og scroller ned som normalt(matchende design som reolerne) side 4: man vælger sit produkt, ligger det i indkøbskurv(samme design som reolerne) Side 5: man cheker ud ved at klikke på den kasse/desk som står front når man træder ind i butikken. Jeg bruger dandomain webshop. |
Nogen der kan hjælpe til med nyt web design?
Hej Frederik Det kan godt laves men vil nok koste et sted mellem 10.000 og 20.000 kr. |
Billige seo pakker
jeg er godt klar over det nok ikke er helt billigt men er sikker på det ville kunne tjenes hjem, er det noget du kan lave? |
Prøv evt. denne Amino: http://www.amino.dk/members/KimDolleris/default.aspx Dbh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Hej Frederik Hvad der på papiret måske ser ud som en rigtig god ide, er desværre noget jeg vil fraråde dig at gøre. Alle forsøg på at få online handel til at ligne "rigtig shopping" er indtil videre gået ned med et kæmpe brag. Sidste store forsøg jeg har set var Webenhavn (dog en samling af flere online butikker). Se evt. mit svar til dem her: http://www.amino.dk/forums/t/67176.aspx?PageIndex=9 Og læg mærke til at der idag ikke er noget på domænet. Grunden til at så mange webshops ligner hinaden i brugergrænsefladen og usability ER FORDI DET VIRKER! I stedet for at prøve at opfinde den dybe tallerken skulle du hellere prøve at modellere det som de store succesfulde webshops gør. Se fx. hvad Amazon gør eller Saxo.com for den sags skyld. Hvis de mente at de ville sælge flere produkter ved at "lægge gulvtæpper og opstille reoler" i deres shop, tror du så ikke at de gjorde det (og de sælger endda bøger der "normalt" står i reoler)? |
Kan jeg evt. godt kigge på, skriv til mig på web@newers.dk, så kan vi lege lidt med ideén. Mvh. Nikolai Jensen (www.newers.dk) |
Du siger du at jeg ikke behøver at opfinde den dybe tallerken, hvis du vil have meget succes bliver du nød til at springe ud i noget nyt, nu syntes jeg personligt ikke om hverken amazon eller Saxo.com. Jeg foretrækker at fremvise mine produkter flot og elegant og så er jeg fuldstændig ligeglad med om der for 1 år siden var en anden der prøvede at lave et design som tiltrækker kunder, jeg syntes ikke du kan bedømme min ide på den måde når du hverken ved om det er mode tøj eller fru. hansens gamle træ stole jeg sælger. Jeg ville dog informere dig om at CoverFred er en webshop som kun sælger eksklusive produkter. |
Denne her har haft designet i mange år (klik ind under Archery Shop og vælg fx Denmark som land) |
Præcis, ønsker selvfølgelig bare et eksklusivt design da det er mode og ikke bue og pil :D |