Jeg kan anbefale et par stykker, som har lavet det en del gange før. Du er velkommen til at kontakte undertegnede. Mvh. Susanne Brohus Brohus & Co. IT-rekruttering og HR http://www.brohuscompany.dk/it-rekruttering/ |
Frederik Børgesen:
Og hvis det er din holdning så vil du fejle! Husk på at det ikke kommer an på hvad du subjektivt synes er fedt eller ej, men hvad der får dine besøgende til at konvertere (til kunder :))
Hele ideen med at have en side der kun tjener som en "dør" er dødfødt. Jo flere klik du tvinger dine brugere til at lave, jo flere vil alt andet lige falde fra. For en del år siden var det meget smart at have en "splash side" og folk skulle så klikke "Enter" eller lign. I dag er der ingen der bruger den mere. Hvorfor? Fordi man idag har fået fokus på målet for ens side - og som oftest er målet ikke at det "ser smart ud", men at man langer nogle produkter overdisken, får flere leads, sælger sine sevices osv.
Men det er klart, hvis du bare gerne vil have en smuk og smart webshop skal du da gøre det. Men hvis det er fordi du har en drøm (og mål?!) om at tjene penge på din webshop vil jeg på det kraftigste fraråde dig det.
Frederik Børgesen:Jeg foretrækker at fremvise mine produkter flot og elegant og så er jeg fuldstændig ligeglad med om der for 1 år siden var en anden der prøvede at lave et design som tiltrækker kunder, jeg syntes ikke du kan bedømme min ide på den måde når du hverken ved om det er mode tøj eller fru. hansens gamle træ stole jeg sælger.
Det var et gratis råd der kan gøre at du ikke spilder en masse penge.
Opasia (der havde TDC eller rettere TeleDanmark i ryggen og derved masser af grunker og kloge folk) prøvede også at gøre shopping oplevelsen mere visuel og knækkede nakken på det - om end det er mange år siden og der er sket meget med online shopping siden da.