Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på goodhair.dk

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)
Fra New York, NY
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Altid fedt at høre om en ny iværksætter. Held og lykke med det! :)

Super flot side du har lavet, har dog ikke nogen kommentarer udover dem du allerede har fået.

Kører du med eget lager eller dropshipping? Eller noget helt andet?

Hårprodukter på nettet er en konkurrencepræget branche, men jeg ønsker dig alt mulig held og lykke. Du er kommet rigtig godt afsted med en super flot side!

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 17:34

Hej rax
Jeg har eget lager. Overvejelsen om dropshipping har jeg haft, men ser det sjove i selv at pakke og sende, det er ret hyggeligt!
Ja hårdt markede, men er positiv og tror på det. Har kunder hver dag næsten, det er helt fantastisk!

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 19:55

Daniel Lehmann Jafari:
men er positiv og tror på det.

Fantastisk indstilling ! :) 

jeg har selv lige åbnet en webshop inden for smykke branchen som jeg også vil mene er en hård branche :) 

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Tilmeldt 21. Sep 11
Indlæg ialt: 155
Fra  Worldwide Scamfighters Skrevet kl. 20:06

Daniel Lehmann Jafari:
Jeg er selv meget tilfreds med siden, men den bliver jo aldrig færdig, og i må meget gerne give feedback så eventuelle fejl kan rettes, eller hvis der er nogle fif, så kan du tilføjes! :-)

Hej,

Du kan sagtens være tilfreds med din side. Jeg syntes den er superflot og jeg kan se, at jeg ikke er den eneste.

Held og lykke med det :)

Mvh

Heidi

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Skrevet kl. 20:09

Oliver Pedersen:

Daniel Lehmann Jafari:
men er positiv og tror på det.

Fantastisk indstilling ! :) 

jeg har selv lige åbnet en webshop inden for smykke branchen som jeg også vil mene er en hård branche :) 

Spændende Oliver, må vi ikke få et link? :-)

Tilmeldt 24. Oct 11
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 20:23

Daniel Lehmann Jafari:

Jeg vil skide gerne give dig et link, men jeg har lige password på min side fordi jeg mangler at få mit forretningsnummer fra nets/pbs som jeg skal give til ePay :)

Men går ud fra du bruger facebook ? :D

der er store dele af kollektionen, og det er utrolig unikke smykker, for de er håndlavede og fra Canada. Så jeg har været igennem ordentlig omgang med at finde rundt i told systemet :D haha

By the way, så er jeg også 19, og det er fandme en fed følelse at få stablet en virksomhed på benene helt selv :)

Spar penge på dine badmintonbolde på www.billige-fjerbolde.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Skrevet kl. 20:58

Heidi:

Daniel Lehmann Jafari:
Jeg er selv meget tilfreds med siden, men den bliver jo aldrig færdig, og i må meget gerne give feedback så eventuelle fejl kan rettes, eller hvis der er nogle fif, så kan du tilføjes! :-)

Hej,

Du kan sagtens være tilfreds med din side. Jeg syntes den er superflot og jeg kan se, at jeg ikke er den eneste.

Held og lykke med det :)

Mvh

Heidi

Hej Heidi,

Tak for det, er glad for din mening! 
Tusind tak!!

/ Daniel :-) 

Fra Holbæk
Tilmeldt 31. Mar 11
Skrevet kl. 20:59

Oliver Pedersen:

Daniel Lehmann Jafari:

Jeg vil skide gerne give dig et link, men jeg har lige password på min side fordi jeg mangler at få mit forretningsnummer fra nets/pbs som jeg skal give til ePay :)

Men går ud fra du bruger facebook ? :D

der er store dele af kollektionen, og det er utrolig unikke smykker, for de er håndlavede og fra Canada. Så jeg har været igennem ordentlig omgang med at finde rundt i told systemet :D haha

By the way, så er jeg også 19, og det er fandme en fed følelse at få stablet en virksomhed på benene helt selv :)

Det er da fantastisk! 
Du må lige sende mig et link, når det kører!

Synes godt om, din facebook gruppe! :-)

Fra Herning
Tilmeldt 6. Sep 11
Indlæg ialt: 194
Fra  www.watchmen.dk Skrevet kl. 21:06

Jeg søger struktur på siden! Rigtig fin side, men synes det er svært at finde rundt.

Det vil være smart at dele op drenge/piger, voks/spray/gele (hvad der nu ellers er).

Evt, nogle produkter på forsiden, f.eks. nye produkter eller fokus produkter, evt. gode tilbud.

Til sidst, hvorfor kan man kun købe gavekort til jul??? Bør det ikke være muligt hele året til f.eks. fødselsdage o.l.?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:12

Hej Daniel super side som Webcoders har gjort rigtig flot.

Jeg faldt over dette. Køb for 406 kr. og opnå gratis levering. Jeg er ikke idiot, men det er mange andre, så måske et link til "køb mere" i stedet for "tilbage til produkt".

Derudover stavefejl i "se inkøbskurv"

Side 2 ud af 4 (33 indlæg)