Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame på storskærm i Lokal Hal?! Er der et marked?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er det interessant for dig at reklamere på en TV-skærm i den lokale hal ude på "Bøhlandet"? I min lokale hal er der en ret innovativ og initiativrig halinspektør. Han har sat en skærm op, hvor der er forskellig info til hallens besøgende. Besøgstallet er ikke så stort. Vi er et lille samfund på 1.500 personer men dog med et stort opland. Er det interessant for virksomheder at reklamere på den TV-skærm med løbende reklamer og hvad kan man tillade sig, at det skal koste?

Er der et marked for at reklamere i diverse haller på en TV-skærm?

Michael

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 18:37

Der er klart et marked for det, dog vil jeg tro det er begrænset til de lokale virksomheder, da det virker mere som et "sponsoraftale" med klubben (tror de opfatter det på den måde).

Jeg udvikler selv skilteløsninger og vi har nogle steder det kører på den måde, vi har nogle steder i udlandet hvor de sælger reklamepladsen på månedsbasis. I Danmark er det mere typisk at det er eks. et kontorfællesskab eller eks. et storcenter der går sammen og investerer i systemet, så kan alle bidrage med indhold der vises løbende.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:18

Hej Hvarregaard

Tak for svaret. Det var brugbart.

Michael

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)