Så har jeg fået en ny hjemmeside op og spille! Og som i nok kan regne ud, kunne det være fedt med jeres mening og ris & ros på sitet, samt oplyse hvis i finder mangler...
Det er en lille ny opstartet virksomhed, men mekanikeren bag, har efterhånden lavet iPhones i rigtig mange år.
Jeg håber at hører en masse fedt og brugbart feedback!
Jeg synes du har alt for mange sider til en relativ simpel service.. du skal ikke tvinge brugeren til at besøge 3-5 sider inden man får al information man ønsker.. er jo ikke et forum du driver :)
Når en bruger rammer din side har han/hun ét problem.. telefonen er itu. Grafikken på forsiden (går ud fra det ofte er den første side der ses) er nydelig, men de fire trin er ret irrelevante for dine kunder.. hvordan skulle det ellers foregå?
Fremhæv i stedet din kontaktinformation (telefonnummer), åbningstider, aktuelle forventede tid for rep. osv.. altså brugbar info. En lille funktion så man hurtig kunne se rep. pris ved at vælge sin model i en lille boks ville sikkert også gøre nytte.. dvs. du får én side med den information 9/10 leder efter.. og opfordre dem så til at kontakt dig.. KÆMPE telefonnummer og BESTIL knap.
Hvad med garanti på dine rep., det nævner du ikke? Benytter du originale eller uoriginale dele? Har du prisgaranti? .. vil du være billigst?
Umiddelbart god hjemmeside at navigere rundt på, og nogle fine priser også. Min første indskydelse er konstant synlighed af kontaktoplysninger et sted på siden, og så savner jeg at se hvem jeg sender min telefon til. Få lavet et pænt billede af dig selv og evt din mekaniker, det giver noget personlighed. Det har givet en mærkbar virkning på min egen konvertering på min hjemmeside.
Philip, er det noget du har erfaringer med? Og kommer de ikke bare med en advarsel med at domænet skal lukkes, eller er det mere alvorlige ting vi snakker?
iPhone Eksperten, udføre iPhone reparationer til Danmarks bedste priser!