Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på hjemmeside om reparation af iPhones.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

flot og simpel, men måske lidt for simpel.

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 16:54

Det meste er blevet sagt, men ern lille detalje: Ud af de 3 billeder der kører som slides øverst ville jeg sætte billede nummer 2 som nummer 1. Billedet er konkret og er det målgruppen leder efter! Bare et forslag :-)

- Alexander Baandrup Larsen 

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:12

Den er i min smag perfekt til det den skal bruges til. FEDT design, let og enkel måde at vise steps på samt en god slider. Dine sider er indholdsrige og har ikoner, hvilket gør siden levende og smuk. Så mangler du bare en hel masse SEO samt kunder ;)

Har du selv designet og lavet siden?

Fra Billum
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 17:24

Tak for alt den brugbare feedback! 

Designet er købt, og efterfølgende redigeret i både udseende og koder, så den passede til mit ønske. 

Men ja, jeg har selv lavet det hele. Har efterhånden mange års erfaringer med den salgs. :-) 

iPhone Eksperten, udføre iPhone reparationer til Danmarks bedste priser! 
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 12:11

Synes designet er super fedt. Der er dog kommet en masse af disse services hvor man kan få repareret iPhones. Jeg ville nok gøre det tydeligere med nogle referencer og måske stille en garanti for hvornår man kan have sin telefon igen. Rigtig mange er totalt afhængige af deres telefon, og vil gerne vide hvor kort/lang tid de kan blive nød til at vente på at få en ny telefon.

Det var

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Fra Billum
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 12:57

Tak for svaret Nikolaj! 

Jeg synes endeligt det fremgår tydeligt nok at vi stiller 6 måneders reklamerationsret på den reparation vi laver udelukkende. 

Det er vel også tydeligt nok at vi sender iphonen tilbage samme dag vi modtager den. :-) 

iPhone Eksperten, udføre iPhone reparationer til Danmarks bedste priser! 
Fra Töpperwien
Tilmeldt 18. Nov 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:24

Syntes det er en fin side med relevant info, om det i levere. Siden er nem at finde rundt i, men som nævnt tidligere er der rigtig mange sider i forhold til hvad det er i tilbyder på sitet.

Vigtigt med synlige oplysninger som tidligere nævnt også. En ting jeg kunne savne er finish på nogle af tingene, i har bla. et billed på forsiden af en smadret iPhone der bliver holdt op, som er noget hakket og kornet i det, og godt kunne trænge til en tur i PS. For mig betyder det en del hvordan finish er i forhold til professionel udstråling og hvordan ens virksomhed fremstår. Leg lidt med kontraster da nogle ting kan være svære at se på sitet.

Sebastian.

Eventmagerne

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 13:26

Søren B:

Det er vel også tydeligt nok at vi sender iphonen tilbage samme dag vi modtager den. :-) 

Jeg kunne ikke lige se det ved første øjekast, eller andet. Det er sådan noget jeg ville have som MWR.

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)