Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IMPORT FRA KINA - Hvordan & Hvorledes

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

ExportInnovation:
Ellers prøv at bruge: Wenyan som er aktiv herinde (klik på hendes navn)

Det så IKKE gratis, man kan måske være billigt i sidste ende.... betal hende nogle timer...

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 15:09

Super tak for hjælpen.. Kontakter lige hende, kan være hun kan hjælpe mig :)

Ellers andre gode ideer og måder at drive (starte) processen på.. ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:20

Tak for tippet du :)

Primært har vi fået prøverne gratis og ofte har jeg talt med dem om at få flere eksempler, eftersom billige varer fra kina kan svinge i produktionen. Foreksempel har vi ringe på tilbud pt. til 40 kr stk. Disse ringe fik vi hjem i ti par inden, vel og mærket gratis. Det vidste sig at forskellen var der men var minimal, en forskel som forhandleren gjorde mig opmærksom på. 

Jeg er endnu ikek blevet snydt, men når det en dag sker, for det gør det. Så er det bare melde ud til diverse forums at denne forhandler er utroværdig og så er det videre med at få forretningen til at gå rundt.

Tilmeldt 16. Mar 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:07

Hej Onelo

Jeg kan se at i har fået stor respons på de fleste af jeres spørgsmål

nogle (efter min efaring som agent i kina) bedre end andre.

DET KAN SAGTENS lade sig gøre at leje "garrage importør" og der findes MANGE historier

hvor det går godt, ja faktisk rigtigt godt.

MEN

der findes ca. 10x såmange historier hvor det går dårligt.

da kinesere ændre kvalitet fra prøver til odre

og pris eller afsender tid etc.

så derfor er min KLARE anbefalding at du kontakter en agent.

jeg vil meget gerne være behjælplig med div.

skriv en PM hvis du vil høre mere.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Skrevet kl. 19:44

Måske ikke så prof at ville sælge din service ved at prøvet at skabe frygt for fejl.... Jojo har også været på de salgskurser... frygt er jo effektivt... 

Måske fortælle hvad du vil tilbyde, bidrage med i stedet for og hvordan du kan skabe værdi for trådstarter, måske især som ny herinde med 4 indlæg.

Der er sikkert ikke noget galt med dit produkt og kompetencer, men som Agent handler du jo pr. definition på kundens regning og risiko, så fortæl trådstarter lidt, og måske andre der måtte lytte med, så er der måske flere kunder i det for dig på lang sigt... Der er jo en del der arbejder i de services. Hvordan er du anderledes?

/

Success is a journey, not a destination. The doing is often more important than the outcome.

Tilmeldt 16. Mar 11
Skrevet kl. 19:54

Kære exportinnovation

jeg vil da starte med at retunere din meget spydige tone og sige:

at det jo er en skarp iagtagelse at jeg er ny, med kun 4 indlæg

og ja, de 2 sidste linier var måske en slags tale...

resten var dog svar på det originale indlæg....

mine råd om man vil.

det var absolut ikke min intention at skabe frygt, men at gøre opmærksom på de mest NORMALE fejl der forekommer...

jeg har talt med mange som hendvender sig første gang, grundet ulykkelige omstendigheder

det er FAKTUM!

derfor IGEN er mit råd at finde en agent der kender til kinesere, og ved hvordan man håndtere dem når de begynder... og ja, bid mærke i NÅR!

(hov, så må det her tælle som nr. 5?) :)

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Skrevet kl. 21:30

Det var skam ikke spydigt, det var skam med det umiddelbare ønske og håb om at bidrage med noget positivt til trådstarter og andre...

Hvis du har lyst, så prøv at bruge søgefunktionen og se hvor mange tråde der er af samme stil, så det var bare at gøre det let for dig, tja faktisk hjælpe dig.

Jeg betvivler skam ikke du har mange der henvender sig af ulykkelige omstændigheder, men lige her ville det jo være smart at fortælle hvad du tilbyder fremadrettet både til trådstarter, men måske også andre... Så faktisk hjalp jeg dig, at du blev tøsefornærmet er jeg ked af, det var ikke meningen.

Dit råd og mening er sikkert helt i orden, som jeg nævnte tidligere...  jeg ville som end bare have andre havde glæde af det også... prøv evt. det med Søgefunktionen, så får du stilen, muligheder m.m. lidt under huden... bare et velment råd...

/

Tilmeldt 16. Mar 11
Skrevet kl. 21:34

hej

jamen så trækker jeg da min tøsefornærmelse retur :)

og takker istedet...

men som sagt var der nu ikke meget salg over det, men bare råd...

da det de 2 herre efterspørger, ligger en del udover det jeg normalt beskæftiger mig med,,, ikke produktmessigt, men stk og antal.

jeg kan ikke være billig og skaffe god kvalitet, leverings betingelser

ved 10 stk... måske 100, men tvivler på at de vil invistere i 100 stk,. af hver design etc. her til en opstart.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 28. Jun 07
Skrevet kl. 21:41

Jamen det behøver du ikke trække tilbage, ingen skade sket

Jeg er sikker på mange kan bruge din service, men et eksempel eller andet står jo unægteligt stærkere, hvis du ved hvad jeg mener...

Synes det er sejt, det du "roder" med.... Kan flere sikkert bruge...

Tag det som nysgerrighed i stedet.... ;-)Så vi kunne få noget ud af at høre om...

Hvordan du arbejder, med hvad alle HV spørgsmålene du ved.

/

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)