Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny e-butik med kvalitets ure til discountpris

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

www.northregion.dk 

Så er det min tur til at bed om lidt ris/ros.  Jeg har knoklet med oprettelse af min nye e-butik med salg af ure og bælter til lavpris men af høj kvalitet. Jeg håber du vil hjælpe med at give din mening til kende. Butikken er endnu ikke helt færdig, men billeder, seotekster og varebeskrivelser er vd at være på plads samt opsætning af shoppen. 

Bemærk der kun er opsat et standard prestashop template (ved endnu ikke hvilket et jeg vælger som færdigt design)

På forhånd tak for hjælpen :-)

Mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 17:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det ville være en god ide at aktiverer brugervenlig URL i administrationen på din prestashop.

Og så skal du gøre meget mere ud af dine META beskrivelser og titler.
På mange af dine ure er de 100% ens

Du skal have skrevet noget tekst til dine kategori sider. De er helt tomme.
Og så for du problemer med dublicate content, når man sorterer i dine kategorier.
Den nemmeste måde at løse det på, når du har så forholdsvis få vare, er helt at fjerne muligheden for at sorterer.

Du skal være velkommen til at sende en PB hvis du får brug får hjælp til at løse nogle af problemerne :)

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 18:22

Tak for det Allan.

Det er brugbar feedback, det må jeg have lavet om i en fart. Men syntes det er svært f.eks har jeg 5 ure af samme model, men med forskellige farve urskiver, vil du så ikke benytte de samme vare og metabeskrivelser ? bortset fra farven.

Er det ikke i orden med DC i dette tilfælde når der er på samme domæne ? Eller vil du lave forskellige varebeskrivelser ?  Er ikke helt med på hvad du mener med at sortere ?

Er i gang med at lave katagori beskrivelser :-)

Ellers tak for god feedback Allan :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 18:23
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Fin og nem side at navigere på.

Og så lige lidt ordkløveri:

Jeg gik ind og så på dameurene. Her har du et ord jeg studser over:

Urene er alle fremstillet i rustfristål (og nikkelfri) Alias Kim Dameure er nyt design fra 2011-2012 og er meget unikke i deres udformning og design.

Meget unikke er lidt sjovt skrevet - enten er en ting unik eller også er den ikke. Ligesom enten er man gravid eller også er man ikke.

Er det unika, eller er det seriefremstillede ure?

Hvis ordet unik er brugt i betydningen: specielt design, så vil jeg foreslå at du skriver specielt design.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 18:26

Hej Lone.

Kan godt forstå din forvirring, det har jeg ikke selv været opmærksom på, det vist mig der vrøvler lidt der.  Tak for feedback der bliver rettet a.s.ap. :-)

Mvh

Frank

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 18:41

Du kan godt have dublicate content på samme domæne, og det vil du få hvis du benytter samme varebeskrivelse på flere produkter.

Jeg ved selv hvor svært det er, når man har samme vare, der kun varierer på farven. :)
Men så må du enten være kreativ med beskrivelserne, eller lave produkterne som varianter. Du vil så bare ikke få så mange produkter i dine kategorier.

Mht. sortering, så kan du sorterer i dine kategorier efter pris, navn osv.
Hver sortering giver en ny URL, men til den samme side. Så du skal enten have "Noindex" på disse sorteringer, eller helt fjerne muligheden for at sorterer.

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 18:43

Aha det tror jeg godt jeg fangede. Mange tak nu har jeg hvertfald noget at arbejde videre med. Tusinde tak :-)

Mvh

Frank

Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 305
Skrevet kl. 19:12

Teknisk har jeg ikke forstand på din side - men du har nogen fed ure , skal nok vende tilbage som kunde snart

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 19:16

Tak for det :-) Det luner her i frosten. Du skal være velkommen.

Mvh

Frank

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:39

Den her kommentar er ikke for at være ond, men din webshop ligner utroligt meget, de der sider som sælger falske varer!! Vil anbefale en anden opsætning eller andet design

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)