Hej Frank Jeg kan se at NorthRegion allerede har nogle kunder, da du har så mange "likes" på facebook og det er jo kun positivt. Forretningsmæssigt perspektiv: Jeg håber du kunne bruge mine tilføjelser |
Ny e-butik med kvalitets ure til discountpris
Mvh
Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)
Men lidt fakta kan jeg da bidrage med: - rustfrit stål er ikke fri for nikkel. Nikkel er en vigtig bestanddel i fremstillingen af mange forskellige typer stål, men fx kirurgisk stål (316L) afgiver kun en smule af nikkelindholdet igen. - jeg ville holde mig langt væk fra ure, som kun er vandbeskyttet til 1 ATM. Det vil i praksis betyde at du ikke kan bruge uret, hvis du sveder på armen = overhovedet ikke vandtæt. 3 ATM kan holde til lidt vandsprøjt, men ikke fx regnvejr. Du kan ikke oversætte 3 ATM til 30 meter vandtæt. - oversæt dine produktbeskrivelser til dansk. Udover at det virker underligt at vise engelske produktspecs på en dansk side, så øger det også risikoen for DC Held og lykke med siden Venlig hilsen Ole |
øverst op på siden med jeres dankort og de andre kort i tager imod få lave længere produkt beskrivelser, er der ikke alarm i , hvad med , opdatere selv vintertid og sommertid ,tids indstiller sig selv og med mere kan dine ure sikkert med det står der bare ikke . udnyt titler bedre lav alle unikke og husk google nu viser op til 70 tegn nu få google plus på siden og en masse likes |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Først og fremmest tak for alle de fantastiske svar, det luner virkelig med så meget feedback, jeg vil helt sikkert lytte til alle råd og nogle er allerede implemteret på shoppen. @Jannik Du er ikke ond, din mening er respekteret, nu kender jeg ikke de sider du refererer til som sælger falske varer, som jeg skrev så er der installeret standart prestashop template og derfor er det ikke det rigtige design billede af shoppen før jeg får valgt det rigtige theme :-) Men tak for feedback. @Andreas Det var en grundig analyse du skrev :-) Dog er det likes jeg har købt (hvertfald de 700 af dem, så de har egentlig ingen kundeværdi andet end det er nemmere at skaffe nye rigtige likes) Med hensyn til sprogmodulet så syntes jeg ikke jeg kan finde det i backend har forsøgt at fjerne det helt da det kun skal være Dansk sprog, måske du ved hvordan ? Med hensyn til design så har jeg skrevet at det bliver lavet om med nyt smart template der matcher siden. @Ole Tak for din viden ang rustfristål. Det skal naturligvis rettes (i dag) Det meget vigtigt info du kom med der, takker :-) Jeg vil i dag arbejde med mine produktbeskrivelser og oversætte dem til Dansk også for at undgå DC, NorthRegion er mit eget varemærke, det er ikke registreret men da ™ er en knap på mit tastatur vil jeg mene det ikke skulle give anledning til problemer, men kunne være spændende at få afklaret. Super godt Tak! @Mikael Altid kan man regne med dig, jeg vil rette i mine produktbeskrivelser, god ide med at skrive disse funktioner på. I øvrig et forsinket tillykke med fødselsdagen i forgårs :-) Puha der var meget, endnu engang mange tak, disse råd er guld værd. Mvh Frank |
Officewarrior.dk Mens Accessories
Det ser jo tilforladeligt ud. Når først du har fået gjort noget ved de forskellige inputs, så er den jo ved at være hjemme. Måske du skulle få Trustpiolt indover for ekstra troværdighed og blåstempling. Få lige formateret teksten i "Tags" boksen også find et lækkert design ;-) |
Hej Jacques. Thrustpilot er en god ting det vil jeg da straks få på, selv om der ikke er nogen anmeldelser. God ide. Takker :-) Mvh Frank |
Officewarrior.dk Mens Accessories
Der er ingen krav til at bruge TM i Danmark, så det er ikke noget problem her. TM betyder bare, at han anser det som et varemærke, men at det ikke nødvendigvis er registreret (hvis det var registreret ville man nok hellere bruge ®). MVH Thomas |