Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny e-butik med kvalitets ure til discountpris

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Islands Brygge
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 143
Fra  Creative Studio Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Frank
Jeg har kigget lidt på din side og jeg har lidt konstruktiv kritik.

Jeg kan se at NorthRegion allerede har nogle kunder, da du har så mange "likes" på facebook og det er jo kun positivt.

Designmæssigt perspektiv:
- Skal jeg se på din webshop ud fra et designperspektiv giver det ikke mange points at sætte en prestashop op og så ikke gøre mere end det, men bare benytte deres standard templates.
- Har du kun et sprog at vælge imellem på siden er det overflødigt at have sprogmodulet på din hjemmeside. Det bør du fjerne da det giver forvirring.
- Jeg har også et problem med farvevalget af standard designet da det grå design falder MEGET sammen med smykker, bælter og sølv/stålure. Det er meget svært at finde ud af hvor man skal navigere hen hvis man ikke kender prestashop skabelonen.
- Når man opretter bruger kan man sætte kryds i "Fortrolighed for kundedata" (plejer at være der hvor betalingsbetingelser er) men der står ikke hvad det er man acceptere. Det er VIGTIGT at du som webshop har betalings/forretningsbetingelser, før du begynder at tage imod ordre.

Forretningsmæssigt perspektiv:
- Før du skuffer dine kunder bør du nok anskaffe et design som er hæderligt og afspejler troværdighed, det vil også give dig flere ordrer. (skuffer kunder mener jeg at de smutter fra siden fordi de ikke kan finde ud af at købe noget eller syntes at siden er forvirrende.)
- Jeg tror det er en god idé, men du har nogle hårde konkurrenter i SmartGuy, Trendsales ect. så du skal godt nok være fremme i skoene.
- Sidst men ikke mindst bør du tænke i at få lavet et unikt design, da du på den måde kan få kunderne til at købe det du ønsker de skal købe (det du tjener mest på).

Skal du bruge hjælp til design mv. må du endelig sige til - så kan jeg hjælpe dig.

Jeg håber du kunne bruge mine tilføjelser

Mvh
Andreas Jensen
Tf 24262601
Reklamebureauet Creative Studio

Mvh
Andreas Bo Rene Jensen - Tlf 24262601 (Midlertidigt nr. 29906517)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:03
Jeg vil ikke kommentere på designet, da du jo selv skriver at det ikke er valgt endeligt endnu.

Men lidt fakta kan jeg da bidrage med:

- rustfrit stål er ikke fri for nikkel. Nikkel er en vigtig bestanddel i fremstillingen af mange forskellige typer stål, men fx kirurgisk stål (316L) afgiver kun en smule af nikkelindholdet igen.
- jeg ville holde mig langt væk fra ure, som kun er vandbeskyttet til 1 ATM. Det vil i praksis betyde at du ikke kan bruge uret, hvis du sveder på armen = overhovedet ikke vandtæt. 3 ATM kan holde til lidt vandsprøjt, men ikke fx regnvejr. Du kan ikke oversætte 3 ATM til 30 meter vandtæt.
- oversæt dine produktbeskrivelser til dansk. Udover at det virker underligt at vise engelske produktspecs på en dansk side, så øger det også risikoen for DC

Held og lykke med siden

Venlig hilsen
Ole
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:50

øverst op på siden med jeres dankort og de andre kort i tager imod

få lave længere produkt beskrivelser, er der ikke alarm i , hvad med , opdatere selv vintertid og sommertid ,tids indstiller sig selv og med mere kan dine ure sikkert med det står der bare ikke .

udnyt titler bedre lav alle unikke og husk google nu viser op til 70 tegn nu

få google plus på siden og en masse likes 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 06:57
Er NorthRegion et registreret varemærke?

Det findes umiddelbart ikke ved en Trademark søgning. Hvis det ikke er registreret, så tror jeg ikke du må "smykke" dig med et TM
Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 10:33

Først og fremmest tak for alle de fantastiske svar, det luner virkelig med så meget feedback, jeg vil helt sikkert lytte til alle råd og nogle er allerede implemteret på shoppen.

@Jannik Du er ikke ond, din mening er respekteret, nu kender jeg ikke de sider du refererer til som sælger falske varer, som jeg skrev så er der installeret standart prestashop template og derfor er det ikke det rigtige design billede af shoppen før jeg får valgt det rigtige theme :-) Men tak for feedback.

@Andreas Det var en grundig analyse du skrev :-) Dog er det likes jeg har købt (hvertfald de 700 af dem, så de har egentlig ingen kundeværdi andet end det er nemmere at skaffe nye rigtige likes) Med hensyn til sprogmodulet så syntes jeg ikke jeg kan finde det i backend har forsøgt at fjerne det helt da det kun skal være Dansk sprog, måske du ved hvordan ?  Med hensyn til design så har jeg skrevet at det bliver lavet om med nyt smart template der matcher siden.

@Ole Tak for din viden ang rustfristål. Det skal naturligvis rettes (i dag) Det meget vigtigt info du kom med der, takker :-) Jeg vil i dag arbejde med mine produktbeskrivelser og oversætte dem til Dansk også for at undgå DC, NorthRegion er mit eget varemærke, det er ikke registreret men da ™ er en knap på mit tastatur vil jeg mene det ikke skulle give anledning til problemer, men kunne være spændende at få afklaret. Super godt Tak!

@Mikael Altid kan man regne med dig, jeg vil rette i mine produktbeskrivelser, god ide med at skrive disse funktioner på. I øvrig et forsinket tillykke med fødselsdagen i forgårs :-)

Puha der var meget, endnu engang mange tak, disse råd er guld værd.

Mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Feb 12
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 12:58

Det ser jo tilforladeligt ud. Når først du har fået gjort noget ved de forskellige inputs, så er den jo ved at være hjemme. Måske du skulle få Trustpiolt indover for ekstra troværdighed og blåstempling. Få lige formateret teksten i "Tags" boksen også find et lækkert design ;-)

God Arbejdslyst hilsen Jacques Stilling

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 14:01

Hej Jacques.

Thrustpilot er en god ting det vil jeg da straks få på, selv om der ikke er nogen anmeldelser. God ide. Takker :-)

Mvh

Frank

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:14

Jeg kan ikke komme ind på den ? Din host virker lidt slow :(

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 14:25

Hej Hjerrild. Den virker fin og hurtig her ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:57

Ole Thorup:
Det findes umiddelbart ikke ved en Trademark søgning. Hvis det ikke er registreret, så tror jeg ikke du må "smykke" dig med et TM

Der er ingen krav til at bruge TM i Danmark, så det er ikke noget problem her. TM betyder bare, at han anser det som et varemærke, men at det ikke nødvendigvis er registreret (hvis det var registreret ville man nok hellere bruge ®).

MVH

Thomas

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)