Hej alle Jeg har sammen med 2 andre amino'er startet en webshop hvor vi sælger sokker til mænd. Jeg vil derfor blive rigtig glad hvis du vil smutte hurtigt ind forbi www.sortesokker.dk og bagefter give mig din uforbeholdne mening om sitet :-) |
Giv mig feedback på www.sortesokker.dk
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Vil mene i skal skrive der er gratis fragt, end bare PRISEN ER INKL. FRAGT. Vil høre om jeres Trust Pilot plugin er linket direkte op med Trust Pilot? For i giver et uddrag af en anmeldelse der fra, men ingen af jeres stjerne "lyser", som de plejer når man få en rating på Trust Pilot (de plejer vist at blive grønne). |
Syntes sitet virker godt, overskueligt og enkelt. One-size, det dækker så alt fra str. 30 til str. violinkasse eller hvordan? I jeres checkout, fjern jeres leveringsmetode, og skriv de bliver leveret med Post Danmark, det er jo ikke et valg man kan ændre. Jeres link til handelsbetingelser i check-out fucker en del op: |
køb-og-smid-væk-mentaliteten "De bliver smidt ud, og man tager et par nye på. " |
Fin og nem side at overskue. Hvis jeg var Jer, ville jeg prale lidt med, at der er mængderabat. Det finder man først ud af, hvis man går ind og bestiller. M.v.h. Lone |
vis må ville jeg lave trustpilot.dk logo i deres faver jeg kan ikke se google plus logo sæt det på siden jeres side fortjener en masse likes for den er så god. fodnoten sæt den i mere læse venlige tekstfarve det er svært at læse det når det er så tæt tekst farve set i forhold baggrund farven lav en kontakt side med alle kontakt info en kontaktformular adresse , cvr nummer telefon nummer lav på siden en lille blog om sokker da kun en forside det er svært at få godt i google de enkel billeder på siden ville jeg give titler tags derved en chance de kommer i google billedet søgning
|
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Fedt produktbillede ;-). |
"Få specialtilbud via. e-mail i fremtiden" på betalingssiden er forhåndsafkrydset. Dette mener jeg ikke at E-handelsfonden tillader. (ellers er det forbrugerombudsmanden som har set sig ond på det). |
Lækker og overskuelig side. Kan faktisk rigtig godt lide den. De andre har nok nævnt det meste. Synes bare det er svært at sidde her med en størrelse 49 ;) |
Ser rigtig godt ud Nicolai, og sjov ide med at sælge 1 produkt. Jeg savner ufattelig meget at kunne komme tilbage til indkøbskurven. Jeg lå 30 stks i kurven og så kom jeg til at tænke på kvaliteten af sokkerne så jeg klikkede på logoet og kom ud på forsiden igen. Jeg fandt ud af det var fin kvalitet, men så er man så bundet til at købe yderligere 30 par for at komme til kassen igen :) PS: Hvor er den obligatoriske aminorabat blevet af ;) |