Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til mit affiliate site

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 332
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanon flot side!, det må have taget dig et godt stykke tid?

Rasmus:
3. Kan I give mig nogle gode råd til, hvad jeg skal gøre, for at google ikke "straffer" min side i deres søge-algoritmer? De er jo generelt ikke glade for affiliate sites... 

Konceptet minder meget om min side bebsen.dk (som blot indeholder børne-og babytøj)

Den sendte jeg til diskussion her på amino, og jeg synes du skulle læse tråden.

se her: bebsen er født

Læs især de sidste indlæg om index / no index

Min strategi er at skrive egne tekster der bliver indekseret. Tekster fra diverse webshops bliver ikke indekseret.

mvh

Lars Kristensen

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Fra  eLaursen ApS Skrevet kl. 22:50

Hej Lars

Tak for dit svar.

Virker det koncept? Får du noget omsætning ud af det?

Jo, det tog lidt tid at lave, men jeg laver hjemmesider til daglig, så det var ikke så slemt. Jeg startede med en meget simpel version og har så gjort den bedre i løbet af den sidste måned.

Mvh

Rasmus

https://fedttoj.dk - en samling af tøj på nettet 

Fra Oslo
Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 23:05

Rasmus:

3. Kan I give mig nogle gode råd til, hvad jeg skal gøre, for at google ikke "straffer" min side i deres søge-algoritmer? De er jo generelt ikke glade for affiliate sites... 

Google har skam ikke noget imod affiliate sider.. Google har noget imod DÅRLIGE affiliate sider, ligesom de har noget imod alt andet dårligt indhold i deres søgemaskine.

Så længe du giver brugerne hvad de søger efter, så er Google helt på din side! I dit tilfælde har du ikke noget at være bange for.. Folk søger på "fedt tøj" og de kommer til en pæn og ryddelig butik der sælger fedt tøj. Det er skam helt i Googles ånd!

Akitao Artikel Database - Gratis reklame til din virksomhed!

Fra Zug, Schweiz
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 135
Fra  GoSocial ApS Skrevet kl. 00:53

Med TradeTracker.com´s direct linking tracking, så kan Google slet ikke se, at der er tale om affiliate links...

GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 332
Skrevet kl. 09:17

Rasmus:
Virker det koncept? Får du noget omsætning ud af det?

Ja, konceptet virkerBig Smile

Især den del med tags og relaterede varer. Jeg kan se at brugerne ofte har 15-20 sidevisninger.

mht. til omsætning, så har jeg endnu ikke så meget trafik på siden, hvilket skyldes at der kun er 6 sider som er indekseret af google, og der er ingen der linker til mig.

Jeg har købt noget markedsføring via adwords, og her kan jeg se at konceptet fungere.

Jeg er nået dertil hvor jeg skal skrive egne tekster til siden som bliver indekseret, og så skal der udføres en del seo arbejde.

mvh

Lars Kristensen

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)