Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til mit affiliate site

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 52
Fra  eLaursen ApS Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har lavet et affiliate site om tøj: www.fedttøj.dk

I den forbindelse har jeg nogle spørgsmål:

1. Hvad synes I generelt om designet. Jeg er udvikler og ikke grafiker, så der er helt sikkert en del ting, der kan optimeres :-)

2. Der der er rimelig mange navigationsmuligheder på siden (område, kategori, underkategori og mærker). Har i nogle gode idéer til hvordan jeg kan strukturere det mere overskueligt.

3. Kan I give mig nogle gode råd til, hvad jeg skal gøre, for at google ikke "straffer" min side i deres søge-algoritmer? De er jo generelt ikke glade for affiliate sites... 

4. Hvad kan jeg ellers gøre for at optimere min side rent seo-mæssigt?

Beklager hvis nogle af spørgsmålene hører til andre kategorier, men jeg vil jo ikke spamme forummet med spørgsmål :-)

På forhånd tak for hjælpen

/Rasmus

https://fedttoj.dk - en samling af tøj på nettet 

Tilmeldt 20. Oct 09
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 19:46

Ser meget godt ud :-)

Hvad er siden lavet i? Ligner ikke en wordpress side...

Mvh Kristian

Tilmeldt 21. Sep 10
Fra  eLaursen ApS Skrevet kl. 20:05

Hej Kristian

Jeg har designet og udviklet siden fra bunden.

Mvh

Rasmus

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 20:10

Det første problem er donæme navnet. Bliver et problem for linkbuilding!

Nummer 2 problem er at din side er fyldt med DC. teksterne fra infosiden om produktet. Og vil trække dig ned i google! Gør dem unikke, det gør jeg, og tro mig det hjælper!

Det ville være en god start at starte med at gøre om.

vh AB

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 25. Sep 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 20:14