Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal have lavet en Mobil App - nogle der kan komme med et tilbud!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Kære amino computer folk!

Skal have lavet en app, der virker på de fleste mobilmærker.

App vi skal havde bygget et at den kan udregne en transportpris fra A til B.  når kunden har fået prisen skal kunden kunne booke sin transport opgave vi app.

vil gerne havde et tilbud på dette lille stykke arbejde.

Hr. & Fru Hansen

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 19:22

Hej

Jeg skriver ikke ang. et tilbud, men synes du skulle prøve at skrive på Amino Freelancer også, for så er der sikkert flere som får læst om dine ønsker - og dermed vil du modtage større respons på det efterspurgte :D

Fortsat god aften!

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Indlæg ialt: 169
Fra  HoxIT Skrevet kl. 19:32

Appudvikling er dyrt. Webudvikling til mobildisplays er langt, langt billigere, fordi der er mange flere der kan lave det og derfor er der flere om budet.

Jeg kan kun anbefale appudvikling, hvis appen skal bruge GPS, kompass, eller andre af mobiltelefonens hardware funktioner.

Hvis den skal kunne udregne transportpris fra A til B, så vil jeg anbefale at I får lavet en webside, der er optimeret til mobiltelefoner. På den måde behøver man kun lave programmet én gang, hvorimod I ellers ville være nødsaget til at betale for udviklingen af en Android app, en Iphone app og nu også en Windows Phone 7 app.

Fra København
Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 88
Fra  POPUP-SHOP.DK Skrevet kl. 19:36

Hej.

Alt efter de små detaljer, snakker vi 30.000-50.000 tusinde.

Hvis det har interesse så tag kontakt til mig.

www.CreativeStudio.dk 

+45 5219 5558

sh@creativestudio.dk

Mvh

Simon

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 19:44

Appudvikling behøver slet ikke være dyrt, og slet ikke på Windows Phone, som nu begynder at få bedre tag i markedet.

For det første kan brugeroplevelsen være langt bedre på en app, end via en browser, og for det andet (og væsentlige) virker det også når man er uden for dækning.
I dette tilfælde, kan udregning af pris måske (afhænger af metoden) foregå uden netforbindelse, og så kan appen automatisk sende bookingen, når der igen er netforbindelse (ihvertfald på WP).

Dertil kommer som du selv nævner brugen af sensorer GPS, Kamera, videokamera, kompas, accellerometer, og muligheden for at gemme data lokalt. Så apps har bestemt deres berettigelse, og kunderne forventer det efterhånden som et supplement til et web-site.

Jeg har allerede sendt jer en PM, men vil godt sige at jeg ikke vurderer det til at være i nærheden af 30-50.000 men langt mindre. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Fra  HoxIT Skrevet kl. 20:04

Hej igen. Jeg vil lige understrege min tidligere pointe endnu engang og råde jer til at holde jer fra Apps. Det er simpelthen ikke nødvendigt, så længe at en mobil webside er både hurtigere, billigere og i jeres tilfælde ligeså funktionel som en App

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:13

Jeg kan godt lide du skrive "lille styke arbejde" Big Smile

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 21:46

Tak for alle svarene... Men det kan da også være vi laver det på hjemmesiden, men appen tænkte vi på at med på fremtiden.

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 4. Mar 11
Fra  HoxIT Skrevet kl. 23:23

Fru & Hr. Hansen:

Tak for alle svarene... Men det kan da også være vi laver det på hjemmesiden, men appen tænkte vi på at med på fremtiden.

Jeg kan godt forstå, at I gerne vil være med på fremtiden. Der sidder også mange halvfede programmører derude nu, som godter sig over den stigende interesse i apps, men tro mig; Mange App-ejere kommer snart til at se meget fjollede ud, fordi de netop har kastet penge efter noget, der kunne have været løst billigere og mere fleksibelt.

Forskellige IT-medier har allerede taget fat i problematikken, læs eventuelt artiklen "Sådan vælger du mobilløsning" (ComputerWorld)

EDIT: Jeg skal lige indskyde, at hvis det er et krav at appen skal virke imens telefonen er frakoblet internettet, så er webappen ikke vejen frem.

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 237
Fra  Oikos Development I/S Skrevet kl. 00:47

Jeg vil mene det må kunne gøres for under 20.000 så jeg vil gerne byde ind med 19.999 + developer licenser til de steder hvor app'en skal udgives (apple store, Android market osv.) Kontakt mig hvis I vil høre mere

Jakob Danelund | programmør / stud. psych
IT med indsigt - http://psykit.dk

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)