|
|
Jeg vil heller ikke besvare ovenstående, da jeg synes at feks service er en meget relativ for den enkelte.
En anden væsentlig faktor, som jeg synes er undladt i denne debat er modtageren. Der er meget stor forskel i udbudet af transportører til privat kunder og erhvervskunder.
Som tidligere ejer af en webshop havde vi et stort behov for forsendelser til private, hvilket var svært at finde til en fornuftig pris. Stadig er dette marked styret at PostDanmark og GLS.
Vores anden store udfordring er at bo i "udkantsdanmark" og så få fragtmænd til at kommer herud. Her taler vi både afhentning og levering. Chaufførne vil rigtig gerne springe de "besværlige" ture over.
For os som virksomhed (nu B2B) er leveringsikkerhed (både afhentning og levering) meget vigtig kombineret med en fornuftig pris. Dermed sagt, at vi vil gerne betale lidt ekstra for sikkerheden (kombineret med service - herunder webløsninger, der gør det nemt for at os at booke og tracke forsendelsen (hele vejen) samt tlf. kontakt i særlige tilfælde)
Bliv gratis medlem