Sikkerhedsteamet.dk . |
Jeg kan ikke kommer ind på siden. Er linket rigtigt?
Sikkerhedsteamet.dk . |
Jeg kan ikke kommer ind på siden. Er linket rigtigt? |
Moving-u.dk, flytning til udlandet, billig udenlandsflytning, flytte til udlandet.
Jeg håber at kunne sætte billeder ind. Lidt security billeder skal der gerne ind. Men må igen understrege . Jeg synes virkelig ikke det er nemt . Men er nok bare en klump til it . Desværre. |
Jeg kommer fint ind på siden. Mit førstehåndsindtryk er, at det er en pæn, alvorlig og nydelig side. Siden signalerer: "Kom ikke her og leg pjatrøv med os" :-) Prøv at tage en tur m.h.t. dine kommaer. M.v.h. Lone |
|
Lars - jeg har en rettet tekst til dig, men du tillader ikke PM, så jeg kan ikke sende den til dig. Hvis du vil have teksten, så luk mig gerne ind, eller send mig en mail på mc@loneginnerup.dk |
|
social logoer det er blevet vigtigere i søgeord optimering få google plus på siden , få oprette en facebook firma side og gerne en twitter og dem får du social logoer egen siden og skriver engang imellem nyheder der få skrevet et par korte linjer forsiden omkring jeres virksomhed med dørmænd , tekst betyder meget vis du vil findes i søgemaskinerne titlen til google er kun domæne navnet dette ord vil altid ligger nummer 1 med start ud med jeres kerne ord i titlen vis endelig skal bruge domæne navn i titlen afslut med ordret det giver største seo effekt og lav en unik titlen alle sider og husk google vis nu op til 70 tegn pris siden lav den i en skabelon eller kolon system derved kan man lettere se priser lige nu er de lidt svære at overskue kontakt siden sæt jeres cvr nummer der det er lov pligtig vis haves et og en kontaktformular ville gøre i var lettere at komme i kontakt med , når det steder i holder til slagelse og haderslev ville jeg sætte et kort på siden der viser hvor det er dette her plug in giver dig google map kort til din blog http://wordpress.org/extend/plugins/google-maps-for-wordpress/ der findes også google plus plug in facebook søg i plug in og der man normalt hvad søger eller spørg endelig om hjælp |
Hej Lars, Jeg synes helt sikkert, at det er en fin side, du er ved at få opbygget. Teksterne udstråler seriøsitet og tryghed. Nogle ting jeg helt sikkert ville vægte højt, hvis jeg havde brug for en dørmand. Jeg er ikke så vild med skriften. Det ser ud som det hele er skrevet med fed skrift. Men smag og behag ... Mht. SEO mangler der lidt arbejde: 1) Sidetitler: Skal indeholde de(t) ord / den sætning du gerne vil findes på, når folk google'r noget med dørmand. Det primære ord / sætning skal stå først i sidetitlen. Du kan også med fordel lave sidetitlerne noget længere - omkring 65 tegn. 2) Interne links: Dine ankertekster bør forbedres. F.eks. fortæller "Her" og "Klik her" ikke google ret meget om, hvad den side du linker til handler om. 3) Du bør anvende søgevenlige url'er. http://sikkerhedsteamet.dk/?page_id=140 kunne f.eks. være noget i stil med http://sikkerhedsteamet.dk/afdelinger el.lign. 4) Og så skal du igang med at få dig nogle indgående links - jeg kan faktisk slet ikke se, at du har nogen. Et godt sted at starte, hvis du vil vide mere om SEO er bogen Seo-Lex. Du kan fint starte med den gratis light udgave. Her kan du læse meget mere om ankertekster, sidetitler osv. dbh |
Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk