Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til stort projekt

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Da en af partnerne i et større projekt jeg har lavet er blevet for passiv, ser jeg mig nødsaget til at finde en ny partner.

Projektet omhandler et membership kort. Der er allerede etableret mange aftaler, og på siden er alle indløsningsaftaler, betalingsgateaway m.v. også sat op.

Siden er altså derfor velfungerende, men det skal skaleres op på et større niveau - dvs. udvides.

Ved en partner søger jeg derfor en der er god til lidt af det hele men primært salg, da det danner grobund for projektet.

Udgifterne indtil videre har været omkring 25K, og denne udgift har jeg udelukkende påtaget mig.

Ved et evt. partnerskab giver jeg 40 % af al omsætning i siden til en partner, således at vi deler 40 % hver, mens de resterende 20 % ryger direkte videre til en fælles erhvervskonto, som jeg har etableret.

Jeg vil ikke skrive det direkte navn på siden, men vil gerne sende det pr. PB, såfremt I er interesseret (af hensyn til diskretion).

Tilmeldt 24. Mar 09
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Har sendt dig en PM.

Mvh.

Tilmeldt 4. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Skriv lige til min email

artur.alaverdyan@gmail.com

Mvh

Artur

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads. 

Giv gerne lyd. Kontakt mig på kontakt@tobiaselkjaer.dk 

Læs evt mere om mig på www.tobiaselkjaer.dk

Glæder mig til at høre fra dig.

Vh.

Tobias Elkjær 

Hvem er jeg? Danmarks yngste fuldtidsansatte i Europas største diskoteksnetværk, NOX Network. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)